اقدام ارزشمند رونالدو در برخورد با کاوانی+عکس

© Sputnik / Alexei Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر اقدام ارزشمند رونالد در برخورد با کاوانی+عکس
اقدام ارزشمند رونالد در برخورد با کاوانی+عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در مرحله بازی‌های یک‌هشتم نهایی جام جهانی 2018 روسیه، دیروز 30 جون تیم ملی فوتبال پرتغال به مصاف تیم ملی فوتبال اروگوئه رفت که در نتیجه این تیم 2-1 شکست خورد.

به گزارش اسپوتنیک، مرحله گروهی جام‌جهانی 2018 روسیه روز (پنجشنبه) با برگزاری دو دیدار از گروهG به اتمام رسید. پس از برگزاری بازی‌های گروهی،‌ 16 تیم اروگوئه، روسیه، اسپانیا، پرتغال، فرانسه، دانمارک، کرواسی،ارجنتین، برازیل، سوئیس، سویدن، مکسیکو، بلجیم، انگلستان، کلمبیا و جاپان به مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام‌جهانی صعود کردند.
در اواسط نیمه دوم این بازی ادینسون کاوانی زننده دو گول تیم اروگوئه دچار آسیب‌دیدگی شد و بالاخره مجبور شد زمین بازی را ترک کند.

در هنگام ترک زمین، رونالدو به کمک کاوانی آمد و او را برای خروج از میدان بدرقه و همراهی کرد که مورد توجه تماشاگران و عکاسان حاضر در ورزشگاه شد.
رسانه‌های خارجی هم از کلمه «احترام» درباره اقدام رونالدو استفاده کردند.

قابل یادآوری است، مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 جون آغاز شده تا 15 جولای 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینینگراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала