درخواست وزارت امنیت داخلی امریکا برای جادادن 12هزار مهاجر

© AP Photo / Eric Gayدرخواست وزارت امنیت داخلی امریکا برای جا دادن 12هزار مهاجر
درخواست وزارت امنیت داخلی امریکا برای جا دادن 12هزار مهاجر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت دفاع ملی امریکا اعلام کرده است که وزارت امنیت داخلی از ارتش امریکا درخواست کرده خانواده‌های مهاجران که تعداد آنها به 12 هزار نفر می‎رسد را سکونت دهد.

به گزارش اسپوتنیک وزارت دفاع ملی امریکا اعلام کرد که وزارت امنیت داخلی از ارتش امریکا در خواست کرده خانواده‌های مهاجران که در سرحد امریکا و مکسیکو که تعداد آنها به 12هزار نفر می‌رسد سرپناه و جای بودو باش دهد.
در بیانیه پنتاگون آمده است که وزارت امنیت داخلی از ارتش درخواست کرده تا زیرساخت‌های مربوط به جای بودو باش دوهراز نفر از این مهاجران را در 45روز آینده فراهم نماید.
پنتاگون در ادامه این بیانیه گفته است که اگر زیرساخت‌های مربوطه انجام نشود، اردوگاه‌های موقت برای حدود 4هزار نفر از این افراد در سه منتطقه مختلف برپا خواهد شد.

ترامپ در رابطه در مواجهه با موجی از خشم داخلی و خارجی در خصوص سیاست‌های خود در قبال مهاجرت غیرقانونی، هفته گذشته مجبور شد از سیاست جدا کردن کودکان از خانواده‌های‌شان که برای عبور غیر قانونی از سرحدهای جنوبی خود تلاش می‌کردند صرف نظر کند.
پنتاگون افزود: وزارت امنیت داخلی ترجیح می‌دهد اردوگاه ها برای بودو باش مهاجران در تگزاس، آریزونا، نیومکزیکو و کالیفرنیا ایجاد شود.
جیمز متیس وزیر دفاع امریکا روز دوشنبه اعلام کرد: ارتش آمادگی سرپناه مهاجرین در پایگاه نظامی فورت بلیس در ال باسو ایالت تگزاس و پایگاه هوایی جودفیلو در ایالت تگزاس را دارد.
همچنان ارتش امریکا به ویژه وزیر دفاع تأکید کرد: ارتش تنها حمایت های لوجستیکی از وزارت امنیت داخلی که مسئولیت مهاجرت را برعهده دارد ارائه خواهد کرد.
ارتش امریکا هفته گذشته اعلام کرد دولت خواستار سکونت دادن به بیش از 20 هزار کودک مهاجر توسط ارتش است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала