ترامپ: رهبر کوریای شمالی یک "مذاکره‌کننده‌‌ بزرگ" است+ویدیو

© AFP 2023 / Saul Loebترامپ: رهبر کوریای شمالی یک "مذاکره‌کننده‌‌ بزرگ" است+ویدیو
ترامپ: رهبر کوریای شمالی یک مذاکره‌کننده‌‌ بزرگ است+ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور ایالات متحده امریکا، کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی را یک "مذاکره‌کننده بزرگ" می‌داند.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور ایالات متحده امریکا، در سخنرانی که در شهر لاس وگاس امریکا داشت رهبر کوریای شمالی را یک "مذاکره‌کننده بزرگ" خواند.
دونالد ترامپ گفت: "مهم تر از همه این است که ما روابط خوبی با هم ایجاد کردیم و تفاهم داریم رهبر کوریای شمالی یک مذاکره کننده‌ای عاقل، سخت‌گیر و بزرگ است او آینده بزرگی را برای کوریای شمالی می‌بیند".

ترامپ من به رهبر کوریای شمالی باور دارم - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ من به رهبر کوریای شمالی باور دارم

به گفته رئیس‌جمهور ایالات متحده امریکا، قبل از این‌که او به عنوان رئیس‌جمهور امریکا انتخاب شود همه به این نظر بودند که ایالات متحده امریکا "جنگی با کوریای شمالی را آغاز می‌کند که آغاز این جنگ می‌توان جان 50 میلیون نفر را بگیرد".
پیش از این رئیس‌جمهور ایالات متحده امریکا در پاسخ به سوالی که آیا به کیم باور دارد گفت است که بلی او به رهبر کوریای شمالی اعتماد دارد.

یادآوری می‌کنیم که 12جون در دیدار سنگاپور،دونالد ترامپ؛ رئیس جمهور امریکا و کیم جونگ اون؛ رهبر کوریای شمالی پس از چندین ساعت مذاکره یک سند توافق امضاء کردند.

ترامپ پیش از امضای این توافق گفت: تصور می‌کنم تمام روابط ما با کوریای شمالی و شبه جزیره کوریا بسیار متفاوت از گذشته خواهد بود. ما در حال ایجاد یک ارتباط ویژه هستیم. مردم بسیار تحت تاثیر قرار خواهند گرفت.
وی افزود: انتظار داریم روند خلع سلاح به زودی آغاز شود. سندی که امضا کردیم بسیار جامع است.
براساس این سند امضا شده ایالات متحده امریکا متعهد شده است تا تضمین‌های امنیتی را برای کوریای شمالی فراهم کند، و پیونگ یانگ تعهد خود را مبنی بر تکمیل ساختن خلع سلاح‌های شبه جزیره کوریا را تایید کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала