انتقاد ایتالیا از رئیس جمهور فرانسه به‌دلیل عدم پذیرش مهاجرین

© AP Photo / Francois Lenoir, Pool Photoانتقاد ایتالیا از رئیس جمهور فرانسه به‌دلیل عدم پذیرش مهاجرین
انتقاد ایتالیا از رئیس جمهور فرانسه به‌دلیل عدم پذیرش مهاجرین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دو معاون نخست‌وزیر ایتالیا، امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه را به‌دلیل اظهاراتش درمورد مهاجرت، مورد انتقاد قرار داده اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رویترز، لوئیجی دی مایو، معاون نخست‌وزیر ایتالیا با انتقاد از رئیس جمهور فرانسه گفت: "ایتالیا واقعاْ بان مهاجرت شدید روبرو است، و تا جایی دلیلش اینست که فرانسه در سرحداتش از پذیرفتن مهاجرین خودداری می‌کند. مکرون کشورش را به دشمن شماره یک ایتالیا در این وضعیت اضطراری تبدیل می‌کند".

ماتئو سالوینی، معاون نخست‌وزیر و وزیر امور داخله ایتالیا در این مورد گفت: "اگر برای رئیس جمهور مکرون متکبر و مغرور این یک مشکل نباشد، پس ما وی را فرا می‌خوانیم تا سخاوت نموده، بنادر فرانسه را باز کند و به کودکان، مردان و زنان اجازه وارد شدن از طریق ونتیمیگلیا را بدهد".

امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه به تاریخ ۲۳ جون در یک کنفرانس خبری اعلام نمود که جریان‌های مهاجرتی نسبت به سال‌های قبل کاهش یافته اند که مکرون با این اظهاراتش مورد انتقادها و اتهامات به "انزوا از واقعیت" قرار گرفت.

سالوینی گفت که اروپای واحد به دلیل بحران مهاجرتی و اختلافات در مسائل پناهجویان در معرض خطر قرار دارد و آینده آن در طول سال آینده معلوم خواهد شد. وی افزود که ایتالیا پس از این توان پذیرش حتی یک نفر را ندارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала