پاکستان از نقش افغانستان در کشته شدن ملا فضل‌الله سپا‌سگزاری کرد

© AFP 2023 / Farooq NAEEM پاکستان از نقش افغانستان در کشته شدن ملا فضل‌الله سپا‌سگزاری کرد
پاکستان از نقش افغانستان در کشته شدن ملا فضل‌الله سپا‌سگزاری کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ممنون حسین، رئیس جمهور پاکستان از نقش فعال حکومت افغانستان در کشته شدن مولانا فضل‌الله، رهبر تحریک طالبان پاکستان سپا‌سگزاری کرد.

به گزارش اسپوتنیک،‌ داکتر عبدالله عبدالله، رئیس اجرائیه افغانستان روز گذشته با ممنون حسین، رئیس جمهور پاکستان در پایتخت تاجکستان دیدار و روی مسائل ثبات منطقه یی مبارزه با دهشت‌افگنی بحث و گفتگو کرد.

داکتر عبدالله با نشر پیامی در صفحه توییتر خود اظهار داشت که در این نشست رئیس جمهور پاکستان از نقش فعال حکومت افغانستان در کشته شدن مولانا فضل‌الله، رهبر تحریک طالبان پاکستان تشکر و قدردانی کرد و خواهان بهبود روابط و همکاری مشترک دو کشور گردید.

عبدالله عبدالله: «ممنون حسین، رئیس جمهور پاکستان در جریان دیدار با من، از نقش فعال حکومت افغانستان در کشته شدن مولانا فضل‌الله سپاسگزاری کرد. در جواب من گفتم که حکومت افغانستان تروریست‌ها را به نام‌های تروریست خوب و  بد بخش بندی نمیکند و برای برقراری صلح در کشور علیه همه آنها مبارزه میکند و این امر به سود پاکستان نیز است.»

قابل یادآوری است، پیش از این مقامات افغان و امریکایی تائید کردند که مولانا فضل‌الله، رهبر تحریک طالبان پاکستان در ولایت کنر در نتیجه حمله طیاره بدون سرنشین امریکا کشته شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала