یک ماه معاش فوق‌العاده برای منسوبین قطعات خاص از طرف ارگ+عکس

© Photo / ARG / ARGیک ماه معاش فوق‌العاده برای منسوبین قطعات خاص از طرف ارگ+عکس
یک ماه معاش فوق‌العاده برای منسوبین قطعات خاص از طرف ارگ+عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اشرف غنی، رئیس‌جمهور افغانستان، ضمن عید مبارکی با منسوبین قطعات خاص، یک‌ماه معاش فوق‌العاده را نیز به آنها منظور کرد

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ارگ ریاست جمهوری افغانستان، محمداشرف غنی رئیس‌جمهوری اسلامی افغانستان، قبل از ظهر امروز به قوماندانی عمومی قطعات خاص پولیس رفت و ضمن دیدار و عید مبارکی با منسوبین آن قوماندانی، یک‌ماه معاش فوق‌العاده را نیز به آنها منظور کرد.
رئیس جمهور کشور و سرقوماندان اعلی قوای مسلح در صحبتی، خطاب به منسوبین قطعات خاص پولیس گفت: از هر یک‌تان تشکر، شما فرزندان واقعی این وطن استید و بالای هریک‌تان منحیث سرقوماندان اعلی قوای مسلح، افتخار می‌کنم.

اشرف‌غنی به فرماندهان قطعات خاص پولیس: شما مانند فرزندان من هستید - اسپوتنیک افغانستان
اشرف‌غنی به فرماندهان قطعات خاص پولیس: شما مانند فرزندان من هستید

رئیس جمهور افزود: شما تعهد ملی و روحیه‌ی قوی همکاری دارید و از افغانستان نمایندگی می‌کنید، من از هر یک شما و خانواده‌های‌تان تشکر می‌کنم. وی گفت که ترفیعات‌ تان به‌زودی اجرا خواهد شد و بالای‌تان سرمایه‌گذاری بیشتر صورت می‌گیرد.
رئیس جمهور علاوه ‌نمود که با تأمین صلح در افغانستان، همه پروژه‌های ملی و زیربنایی تحرک بیشتر پیدا می‌کند و نقش نیروهای امنیتی و دفاعی ما به خصوص شما برجسته‌تر خواهد شد.
رئیس جمهور کشور اضافه کرد که صلح از قوت، اراده ملت و استحکام دولت تحقق خواهدیافت و ما جرئت، قابلیت و مدیریت صلح را داریم. وی از رهبری وزارت امور داخله به خاطر تبدیل خطرات به فرصت‌ها، قدردانی نمود.
سرقوماندان اعلی قوای مسلح بر رسیدگی به خانواده‌های شهدای قوای مسلح تأکید کرد و گفت که لیست کامل شهدای نیروهای امنیتی و دفاعی ترتیب گردیده‌است و دراین خصوص توجه خاص داریم.
در این مراسم، ویس‌احمد برمک، وزیر امور داخله و پاسوال سیدمحمد روشن‌دل قوماندان عمومی قطعات خاص پولیس در صحبت‌های جداگانه، عید سعید فطر را به رئیس جمهور تبریک گفتند و از حمایت همیشگی و مواظبت موصوف قدردانی نمودند.

وزیر امور داخله گفت: حمایت رئیس جمهور کشور از قوای مسلح در تاریخ افغانستان بی‌سابقه بوده است و افزود که ما از شهامت، شجاعت و نیت شما نسبت به تأمین صلح و ثبات پایدار در کشور پشتیانی می‌کنیم و تصمیم آتش‌بس شما، یک دستاورد ملی و تاریخی برای افغانستان محسوب می‌شود.
وی اضافه کرد که در جریان دو روز گذشته مردم در فضای کاملا امن و آرامش به سر بردند و این نشان می‌دهد که دولت، مخالفین و مردم افغانستان تشنۀ صلح در کشور می‌باشند. وزیر امور داخله اطمینان داد که وضعیت در 34 ولایت کشور طی دو روز گذشته مورد ارزیابی قرار گرفته و اوضاع تحت کنترول می‌باشد.
هم‌چنان، قوماندان عمومی قطعات خاص پولیس به رئیس جمهور کشور گفت: آمدن و خبرگیری شما از نیروهای خاص، به ما انگیزه و روحیه‌ی بیشتر می‌بخشد و ارادۀ ما را برای دفاع از وطن تقویت می‌کند. وی اطمینان داد که قطعات خاص در سراسر کشور آمادۀ تأمین امنیت و قربانی می‌باشند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала