ترامپ: اون "پسر جالب و انسان فوق العاده" است

© AFP 2023 / Saul Loeb ترامپ و کیم جونگ اون پس از امضای سند نهایی اجلاس سنگاپور
ترامپ و کیم جونگ اون پس از امضای سند نهایی اجلاس سنگاپور - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده، رهبر کوریای شمالی را " پسر هوشیار؛ جالب و انسان فوق العاده عالی" نامید وابراز داشت که در دیدار سنگاپور، بلافاصله با کیم جونگ اون رهبر کوریای شمالی روابط خوبی را برقرار کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده در مصاحبه با Fox News گفت که ما در نشست سنگاپور آغاز خوبی داشتیم.. ما در مورد خلع سلاح هسته‌ای شبه جزیره کوریا صحبت کردیم و او" کیم جونگ اون" همه گفته هایم را درک کرد و با من دراین مورد بحث نکرد.

رئیس جمهور امریکا افزود، مردم می پرسند وی چگونه یک انسان است؟ باید بگویم او مرد قوی است، و شخصیت بسیار خوبی دارد، او خنده دار است، اما بسیار، بسیار هوشیار و یک هم صحبت بسیار عالی است.

ترامپ همچنین خاطر نشان ساخت که از اظهارات خشونت آمیز گذشته خود در مورد "کیم جونگ اون" پشیمان نیست؛ چرا که بدون آنها او گفت که مذاکرات امروزی با کوریای شمالی نمی بود. او گفت: "من فکر می کنم که بدون این اظهارات امروز ما تا اینجا نمی رسیدیم." آن زمان من ناخواسته این اظهارات را ابراز داشتم، زیرا انتخابی دیگری نبود.
رئیس جمهور امریکا با کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی دیدار کرد.این دیدار در جایی غیر از خاک امریکا و در کشور سنگاپور انجام شد. رئیس جمهور امریکا در حضور خبرنگاران از دیدار با رهبر کوریای شمالی ابراز خرسندی کرد.
بسیاری از تحلیلگران، این دیدار را به ویژه با توجه به هسته‌ای شدن کوریای شمالی، یک پیروزی بزرگ برای این کشور و مذاکره آن با امریکا را نیز "مذاکره‌ای از موضع قدرت" می‌دانند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала