تجاوز به دختر افغان در خمینی شهر ایران تایید شد

CC0 / Pixabay / تجاوز به دختر افغان در خمینی شهر را تایید کرد
تجاوز به دختر افغان در خمینی شهر را تایید کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس طب عدلی ایران در خصوص نتایج آزمایشات در مورد پرونده پزشکی کودک آزاری دختر افغان در خمینی شهر اصفهان گفت: آزمایشات انجام شده موضوع تجاوز به دختر افغان در خمینی شهر اصفهان را تایید می کند.

به گزارش اسپوتنیک، احمد شجاعی، رئیس طب عدلی ایران، درباره نتایج آزمایشات پزشکی کودک آزاری یک دختر افغان در خمینی شهر واقع در اصفهان ایران گفت که در آزمایشات انجام شده موضوع تجاوز به این دختر افغان تایید شده است.
همزمان احمد خسروی وفا، لوی سارنوال اصفهان از تعیین بازپرس ویژه‌ای برای رسیدگی به پرونده کودک آزاری این دختر افغان خبرداده و افزوده است که افرادی در این رابطه برای تحقیقات احضار و متهم چهره‌نگاری شده است.
یک دختر خوردسال ۵ ساله افغان در دوم جون سال جاری درخمینی شهر اصفهان توسط مردی ربوده شد و در یک خرابه نزدیک منزل این دخترک مورد تجاوز جنسی قرار گرفت. 

ندا - تکرار حادثه ستایش کوچک در ایران - اسپوتنیک افغانستان
تکرار حادثه "ستایش " در ایران - اینبار تجاوز و قتل ندای شش ساله

هواگل ابراهیمی، مادر بهاره پنج ساله در مصاحبه با رسانه ها گفت که دخترش حوالی ساعت 10 صبح برای خرید نان بیرون رفته بود که از سوی یک فرد ربوده شده و مورد تجاوز قرار می‌گیرد.
او گفت که پس از آن عامل حادثه با یک فرد موتورسایکل‌سوار دیگر از محل فرار می‌کند و بهاره را به کمک همسایه‌ها به بیمارستان منتقل می‌کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала