سفر پیر مرد آلمانی به جام جهان روسیه با تراکتور+ویدیو، عکس

© Fotolia / Vrstudioسفر پیر مرد آلمانی به جام جهان روسیه با تراکتور+ویدیو، عکس
سفر پیر مرد آلمانی به جام جهان روسیه با تراکتور+ویدیو، عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هوبرت ویرث، شهروند 70 ساله ساکن شهر فورتزهایم آلمان از علاقه مندان به فوتبال است که با تراکتور خود راهی جام جهانی شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از TUT.BY، هوبرت ویرث 70 ساله گفت: من تا قبل از بازنشستگی راننده موترهای باربری در آلمان بودم، علاقه خاصی به تراکتور دارم و البته فوتبال هم سرگرمی همیشگی من است. این تراکتور لانز بسیار قدیمی است که آنرا بازسازی کردم، اتاقک چوبی بر روی آن نصب کرده‌ام که در حقیقت برای سونا در مزرعه یا ویلاهای خارج شهر از آن استفاده می‌شود، این اتاقک سال 1963 میلادی ساخته شده اما من آن را به یک خانه متحرک مسافرتی تبدیل کرده‌ام که همه چیز در آن است از دوش و تخت خواب گرفته تا اینترنت!
وی هدف از این سفر خود را حمایت از تیم ملی آلمان و نشان دادن روحیه استقامت و وفاداری به فوتبال دوستان جهان عنوان کرده و بر روی اتاقک چوبی خود نوشته: سلام مسکو!

او سوار بر این تراکتور بیش از 1700 کیلومتر را از مسیر 2500 کیلومتری محل زندگی‌اش تا مسکو پشت سر گذاشته و به مینسک پایتخت بلاروس رسیده است.
روزانه بیش از 160 کیلومتر با تراکتور قدیمی‌اش با سرعت 15 الی 20 کیلومتر در ساعت مسافرت می‌کند و امیدوار است تا شروع جام جهانی وارد مسکو شود.
هوبرت را در این سفر طولانی سگ وفادارش «هگزه» همراهی می‌کند.
وی در چند روز گذشته در رسانه‌های جهان معروف شده و از هم ‌اکنون هزاران خبرنگار در روسیه منتظر ورودش به مسکو استند.
یادآوری می‌کنیم که محمد نوفال هوادار مصری چندی پیش با بایسکیل‌اش کشورش را به سمت قطر ترک کرد تا طی سفری 45 روزه خود را به مسکو برساند و از تیم ملی فوتبال مصر حمایت کند.
او که سابقه سفر طولانی با دوچرخه را بارها تجربه کرده است، در این باره گفت: پس از اینکه تیم ملی فوتبال مصر برای اولین بار بعد از 28 سال به جام جهانی صعود کرد، ایده این سفر در ذهنم شکل گرفت. این گونه سفر کردن به ما اجازه می دهد تا تجربه های جدیدی را به دست آوریم و خودمان را از نظر فرهنگی غنی کنیم.
مصر با قرار گرفتن در گروه E با روسیه و عربستان و اروگوئه هم گروه است.

مسابقات جام جهانی فوتبال از تاریخ 14 جون تا 15 جولای 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینینگراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала