فرود طیاره به روی جاده در امریکا+ویدیو،عکس

© Photo / Redlegsfan21فرود طیاره به روی جاده در امریکا+ویدیو،عکس
فرود طیاره به روی جاده در امریکا+ویدیو،عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در ایالات متحده امریکا یک پیلوت تازه کار یک طیاره یک ماشینه را در وسط جاده فرود آورد از این رویداد یک راننده موتر که در حال عبور کردن از جاده بود فلم گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، یک پیلوت تازه کار به یک مهارت خاصی توانست یک طیاره یک ماشینه را در یکی از جاده های ایالات متحده امریکا فرود آورد.
راننده موتر که از این رویداد فلم گرفته است می‌گوید که این اتفاق در روز اول ماه جون سال جاری در شهر هانتینگتون بیچ ایالت کالیفرنیا صورت گرفت این راننده بعد از شنیدن صدا فکر کردن که کدام موترسایکل از جاده عبور می‌کند، اما بعد او بعد یک طیاره را دید که از بالای سر او پرواز می‌کند. همچنان اشاره شده است که در اثر فرود طیاره در این جاده کدام آسیب جانی و مالی برای ساکنین این حمل صورت نگرفته است. علاوه بر این این پیلوت با مهارت خاصی توانسته، بر این جاده فرود کرده و حتی خطوط برق را لمس نکرده است.

پیلوت این طیاره یک ماشینه یک دختر تازه کار بوده است و پولیس شهر از مهارت‌های این دختر ستایش کرده است و به شوخی گفته است که بعضی از پیلوت‌های نمی‌دانند که در کدام جاده می‌توانند پرواز و یا فرود کنند.
علت نشت که این طیاره در این جاده کرده است گفته شده که پیلوت به علت مشکلت ماشین طیاره نمی‌توانست به میدان هوائی پرواز کند.
یادآوری می‌کنیم که این اولین بار نیست که همچو اتفاق در ایالات متحده امریکا رخ داده است سال گذشته همچنان یک طیاره یک ماشینه امریکائی لحظاتی پس از پرواز در یکی از میدان‎‌های احتصاصی ایالت فلوریدا به دلیل نقض فنی در فاصله چند متری از موترهای که در حال عبور از جاده بودند سقوط کرد. این طیاره که با حرکت مارپیچ بالای سر موترهای عبوری در جاده، مردم را به وحشت انداخته بود با مهارت پیلوت سر انجام در کنار جاده با شدت به زمین خورد با وجود برخورد شدید طیاره با زمین، پیلوت و سه سرنشین دیگر بدون هیچ آسیبی از میان لاشه‌ها طیاره بیرون آمدند.علت سقوط این طیاره را نیز نقض فنی ماشین طیاره اعلام کرده بودند.

A post shared by Huntington Beach Police Dept (@huntington_beach_police) on Jun 1, 2018 at 8:43pm PDT

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала