هشدار سازمان همکاری شانگهای راجع به متحد شدن دو گروه تروریستی

© Sputnik / Ministry of defence of the Russian Federation/Vadim Savitskii /  مراجعه به بانک تصاویر هشدار سازمان همکاری شانگهای از متحد شدن دو گروهی تروریستی
هشدار سازمان همکاری شانگهای از متحد شدن دو گروهی تروریستی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سازمان همکاری شانگهای در باره خطر متحد شدن گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی داعش و القاعده هشدار داد.

به گزارش اسپوتنیک، یوگئی سیسویف، مدیر کمیته اجرائی ساختار ضد تروریستی منطقه‌ای سازمان همکاری شانگهای در گرد همایی ضد تروریستی در شهر کراسنایارسک روسیه گفته است که ممکن است این دو گروه تروریستی *داعش و *القاعده با هم متحد شوند.

احتمال پیوستن افغانستان به سازمان «همکاری‌ شانگهای» - اسپوتنیک افغانستان
احتمال پیوستن افغانستان به سازمان «همکاری‌ شانگهای»

به گفته یوگنی سیسویف، تعداد زیادی از تروریست هایی که قبلا در دیگر کشورهای خاور میانه می جنگیدند، در افغانستان متمرکز شده و می خواهند به فعالیت خود ادامه دهند و در حال حاضر داعش گروه هایی را اموزش داده و به اروپا، آسیای مرکزی و جنوب شرقی و روسیه اعزام می کند.
مدیر کمیته اجرایی ساختار ضد تروریستی منطقه ای سازمان همکاری شانگهای اعلام کرد در سال 2017 بیش از 33 هزار نفر از مردم جهان به دست تروریست ها کشته و زخمی شدند.
انجمن تخصصی تمام روسیه "سیستم‌های امنیتی-ضد تروریستی" به روز چهارشنبه در شهر کراسنایارسک روسیه افتتاح شد و تا 1 جون ادامه خواهد داشت. در این انجمن نمایشگاه برگزار می‌شود که در این نمایشگاه سیستم‌های امنیتی مدرن ارائه می‌شود. در این نمایشگاه برنامه‌های و سمینارها و کلاس‌های کارشناسی در زمینه مبارزه با ایدئولوژی تروریستم اجرا خواهد شد.
*داعش و القاعده- این دو گروه به تصمیم محکمه عالی فدرال روسیه گروهی تروریستی جهانی شناخته شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала