کلوپ ویدیو

برگزاری نمایش موتررانی توسط فدراسیون موتر سپورت در کابل

عضو شوید
هرچند این ورزش در افغانستان جدید و نو پا است، اما گفته می‌شود در مدت اندک در میان جوانان کشور شهرت و گسترش پیدا کرده‌ است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از طلوع نیوز، ورزشکاران تیم موتر سپورت صبح روز دوشنبه (۷ جوزا) یک دور نمایشات موتر رانی را که در آن بیشتر از ده ورزشکار شرکت داشتند، در شهر کابل برگزار کردند.

حشمت رهبر، رئیس فدراسیون موتر سپورت افغانستان می‌گوید: "ما فقط به خاطر نام افغانستان و این که بتوانیم به افغانستان افتخار کسب کنیم فعالیت می‌کنیم، به خاطر نبود امکانات ما چندین موتر را از دست‌دادیم تا موفق شدیم."
مسؤولان این رشته ورزشی با تأکید بر نو پا بودن و پرهزینه بودن این رشته ورزشی در افغانستان، می‌گویند در مدت اندک توانسته‌اند ورزش موتر سپورت را میان جوانان گُسترش دهند.
مسابقه موتردوانی موترهای کلاسیک در مسکو - اسپوتنیک افغانستان
مسابقه موتررانی موترهای کلاسیک در مسکو
رئیس فدراسیون موتر سپورت گفت: "ما توانستیم که تیم‌های خود را در ولایات هم ایجاد کنیم که در مجموع ۲۸۰ ورزشکار عضو داریم."
عبدالواحد قریشی، مسؤول انکشافی فدراسیون موتر سپورت گفت: "ویژه‌گی که این موترها دارد این است که این موترها وزن‌شان بالا است و ساخت‌اش به همان شکلی که آموزش داده می‌شود، معیاری است."
فدراسیون موتر سپورت یک سال پیش در چهارچوب کمیتۀ ملی‌المپیک ایجاد شده‌است و در این مدت توانسته یک تیم معیاری را برای رقابت‌های بیرون مرزی آماده بسازد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала