یک قطار در انگلستان یکجا با مسافرین "راه‌گم" شد

© Flickr / Steve Jonesیک قطار در انگلستان یکجا با مسافرین "راه‌گم" شد
یک قطار در انگلستان یکجا با مسافرین راه‌گم شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک قطار مسافربری در انگلستان پس از اشتباه راننده، صدها مسافر را به شهر دیگری برد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه دیلی مایرور، این قطار مسافربری از شهر نیوکاسل واقع در شمال انگلستان در فاصله 446 کیلومتری لندن حرکت نموده است و قرار بود که پس از عبور از کشور به شهر ردینگ واقع در جنوب انگلستان برسد. اما به دلیل یک واقعه در دونکاستر، مسیر این قطار تغییر کرد و این قطار با انجام دادن دور اشتباهی، به جنوب نه بلکه به طرف غرب راهی شد.

به این اشتباه زمانی پی برده شد که قطار به قلعه پونتیفراکت واقع در منطقه یورک‌شایر غربی رسید.

یکی از مسافرین این قطار در توییتر نوشته است: "من حالا در قطار گم‌شده در نزدیکی پونتیفراکت قرار دارم. ما راه گم‌شده ایم زیرا راننده راه نادرست را انتخاب کرد. هیچ‌کس نمی‌توانست حتی فکرش را هم کند که چنین کاری ممکن است". به گفته وی، صدها مسافر در انتظار راه حل این مشکل بوده اند.

این قطار پس از توقف طولانی در نزدیکی پونتیفراکت، دوباره به طرف شمال به جایی که این اشتباه صورت گرفته بود، برگشت. پس از یک گذشت یک ساعت، مسافرین در شهر شفیلد واقع در یورک‌شایر جنوبی از قطار پیاده شدند و به مقصد بیرمنگام سوار قطار دیگری شدند. از بیرمنگام با قطار دیگری می‌توان در ظرف یک ساعت و چهل دقیقه به شهر ردینگ رسید.

قبل از این گزارش شده بود که در ماه اپریل یک باشنده انگلستان برای یک سفر به دلیل قیمت بالای تکت قطار، یک عراده موتر خرید. وی پس از محاسبه به این نتیجه رسید که قیمت تکت قطار از بریستول تا لندن 218 پوند است، در حالیکه یک عراده موتر مستعمل Honda Civic تنها 206 پوند قیمت دارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала