واکنش وزارت دفاع روسیه به خبر رهگیری جنگنده‌های اسرائیلی

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش وزارت دفاع روسیه به خبر رهگیری جنگنده‌های اسرائیلی
واکنش وزارت دفاع روسیه به خبر رهگیری جنگنده‌های اسرائیلی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قبل از این رسانه‌های اسرائیلی گزارش داده بودند که جنگنده‌های سو – ۳۴ روسی دو جنگنده اف – ۱۶ اسرائیلی را رهگیری نموده اند.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه با نشر یک خبرنامه، اطلاعات درمورد رهگیری دو جنگنده اف — ۱۶ اسرائیلی توسط جنگنده‌های سو — ۳۴ روسی در آسمان لیبیا را رد نموده است.

در خبرنامه آمده است: "اطلاعاتی که توسط یکی از نشریه‌های خبری اسرائیلی درمورد رهگیری دو جنگنده اف — ۱۶ اسرائیلی توسط جنگنده‌های سو — ۳۴ روسی در حریم هوایی لیبیا — یک بی‌معنا و مزخرف است".

وزارت دفاع روسیه خاطر نشان ساخته است که "بمب‌افکن‌های چندمنظوره سو — ۳۴ که در ترکیب گروه هوایی روسی در سوریه مستقر اند، برای پروازهای رهگیری اهداف هوایی استفاده نمی‌شوند و در حریم هوایی لیبیا عملیات انجام نمی‌دهند".

قبل از این، سرگئی شایگو، وزیر دفاع روسیه اعلام نموده بود که در نتیجه عملیات‌های هوایی در سوریه، ده‌ها نوع طیاره‌ها و هلیکوپترهای روسی مدرنیزه خواهند شد.

قبل از یک ویدیو که گویا مربوط این رویداد می‌شد در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده بود. در این ویدیو یک فروند جنگنده سو — ۳۴ روسی و یک جنگنده نامشخص دیگر دیده می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала