فیسبوک خواستار فرستادن تصاویر برهنه کاربران شد

© AP Photo / dapd, Joerg Kochفیسبوک خواستار فرستادن تصاویر برهنه کاربران شد
فیسبوک خواستار فرستادن تصاویر برهنه کاربران شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فیسبوک از کاربران این شبکه اجتماعی خواسته است که تصاویر برهنه شان را برای کارمندان فیسبوک بفرستند تا با استفاده از آنها، رهبری فیسبوک از نشر چنین تصاویر توسط افراد بیگانه جلوگیری کند.

به گزارش اسپوتنیک، شبکه اجتماعی فیسبوک با راه‌اندازی یک کمپاین جدید برای جلوگیری از انتشار تصاویر برهنه کاربران این شبکه توسط افراد دیگر، از کاربران فیسبوک در کانادا، ایالات متحده امریکا و بریتانیا خواسته است تا تصاویر برهنه شان را با کارمندان فیسبوک شریک سازند تا بتوانند با استفاده از آنها، از انتشار چنین تصاویر توسط افراد بیگانه جلوگیری کنند.

فیسبوک به کاربران پیشنهاد نموده است تا با شرکت‌های شریک آن (که سازمان‌های دولتی چندین کشور نیز شامل آن می‌باشند)، ارتباط برقرار کنند و با استفاده از فورم الکترونیکی یک‌بار مصرف، تصاویر برهنه شان را اپلود نمایند.

در چوکات این نوع مبارزه با اذیت سایبری، کارمندان متخصص فیسبوک چاپ‌های دیجیتال منحصر به فرد را طراحی می‌کنند که به کمک آنها، تعقیب و جلوگیری از انتشار تصاویر شخصی در آینده، ممکن خواهد بود.

اگر این کار نتیجه بدهد، ممکن است که در خدمات مسنجر و انستاگرام نیز از آن استفاده شود.

به گفته کارمندان فیسبوک، زنان بیشتر از مردان از چنین اذیت سایبری، متاثر می‌شوند.

در حال حاضر کاربران فیسبوک به شیوه جدید مبارزه با نشر تصاویر شخصی، با بی‌اعتمادی می‌بینند.

مردم می‌نویسند که هیچ ضمانتی وجود ندارد که کارمندان فیسبوک در حفظ تصاویر برهنه شان به‌طور لازم محتاط باشند و کاربران ناشناس باقی بمانند.

با توجه به رسوایی اخیر مبنی بر فاش‌شدن اطلاعات شخصی کاربران از فیسبوک، این نگرانی‌ها بی‌اساس نمی‌باشند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала