تاسیس نخستین کشور شناور جهان

عضو شوید
نخستین کشور شناور جهان در سال 2022 در اقیانوس آرام تاسیس خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Daily Mail نخستین کشور شناور دنیا در چند سال آینده بر روی اقیانوس آرام به وجود خواهد آمد و گفته شده که علاوه بر دولت مستقل، ارز مخصوصی هم به عنوان پول رایج این ملت کوچک در نظر گرفته شده است.
اولین کشور شناور جهان پروژه‌ای جدید و شگفت‌انگیز برای ایجاد ملتی کوچک و مستقل در اقیانوس آرام است که تا سال 2022 اولین اقدامات برای راه‌اندازی آن انجام می‌شود؛ گفته شده که این جزیره شناور علاوه بر دولت، پول رایج مخصوصی به نام وایرون (Vayron) که از نوع ارزهای رمزی است را هم خواهد داشت.
بر اساس اطلاعات موجود، پیتر تیل (Peter Thiel)، بنیان‌گذار شرکت معروف پی‌پل (PayPal) بخشی از سرمایه لازم برای این پروژه 50 میلیون دالری را تامین کرده است و اینطور که به نظر می‌رسد، جزیره مورد نظر با داشتن فضای کافی برای 300 خانه و تعدادی رستوران، هتل، مکان تفریحی و دفتر کار، در نوع خود منحصر به فرد خواهد بود.
محل دقیق این کشور که پروژه مربوط به آن با نام رسمی پروژه جزیره شناور (Floating Island Project) شناخته می‌شود، در نزدیکی جزیره تاهیتی در اقیانوس آرام خواهد بود و همانطور که ناتالی مزا گارسیا، یکی از محققان این پروژه و از دانشمندان علوم سیاسی گفته، شهروندان کشور شناور مورد نظر از تغییرات ژئوپلیتیک و مسائل بازرگانی مختلف جهانی به دور خواهند بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала