جنرالان ناتو خواهان جنگ با روسیه نیستند

© AP Photo / Susan Walshجنرالان ناتو خواهان جنگ با روسیه نیستند
جنرالان  ناتو خواهان جنگ با روسیه نیستند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فیلیپ بریدلاو، جنرال امریکایی، فرمانده پیشین ناتو در اروپا، در مصاحبه با پورتال خبری " Onet " پولند گفت که هیچ یک از جنرال های ناتو حاضر به جنگ با روسیه نیست.

به گزارش اسپوتنیک، وی ضمن ابراز این مطلب گفت: ارتش روسیه به سرعت از اشتباهاتش آموخته است. وی، او تاکید کرد که مسکو "پیام روشن" را به تمام پایتخت های اروپایی ارسال کرد که: "راکت های ما از دریای خزر تا سوریه می رسند و در صورت لزوم به شما می خواهند رسید."
به گفته وی، بزرگترین چالش برای ناتو، ادغام برنامه های دفاع از کشورهای مختلف خواهد بود. او تاکید کرد که تا چندی پیش، اعضای ناتو می توانستند ظرف 30-40 روز به چالش ها واکنش نشان دهند، اما اکنون این زمان تا پنج روز کاهش یافته است.  

اعتراف ناتو به احیای قدرت نظامی روسیه - اسپوتنیک افغانستان
اعتراف ناتو به احیای قدرت نظامی روسیه

جنرال امریکایی این گفته را که ناتو دو قدم از روسیه عقب مانده است، رد کرد.
وی گفت:" در صورتی که ما مسکو را در نظر بگیریم، شبکه جاده ها و راه آهن را می بینیم که با کمک آن ها حمل و نقل تسلیحات به سادگی و به طور سریع انجام خواهد شد.
بلی، روسیه می تواند بسیار زود و به موقع ارتش خود را به حالت آماده باش قرار دهد و گروهبندی کند، اما فکر نمی کنم که تعامل، توانایی تمرینات و موارد مشابه ارتش روسیه در سطحی بالاتر از ناتو قرار داشته باشد».
بریدلاو قبلا گفته بود که امریکا خواهان مذاکرات گسترده تر با روسیه است، اما به دلیل سیاست مسکو در عرصه جهانی نمی تواند چنین مذاکراتی را انجام دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала