جریمه 36 میلیون دالری برای نوجوان اوکرائینی در امریکا

© Depositphotos.com / JanPietruszkaجریمه 36 میلیون دالری برای نوجوان اوکرائینی در امریکا
جریمه 36 میلیون دالری برای نوجوان اوکرائینی در امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دادگاه امریکایی برای نوجوان اوکرائینی به خاطر یک اشتباه جریمه بیش از 36 میلیون دالر مقرر کرد.

به گزارش اسپوتنیک،به نقل از The Oregonian/OregonLive, دادگاه امریکایی یک نوجوان اوکرائینی را به اتهام نقض قوانین امنیتی جنگل ها، که منجر به آتش سوزی شد، مجبور به پرداخت مبلغ 36،6 میلیون دالر جریمه کرد.

این آتش سوزی در سال 2017 رخ داد. در زمان وقوع این حادثه این پسر که فقط 15 سال عمر داشت، در ماه سپتمبر همان سال در جنگل با " پتاقی" بازی کرد. یکی از " پتاقی" های پرتاب شده منجر به آتش سوزی شد و حدود 20 هزار هکتارجنگل در ایالت " اورگان" و واشنگتن تخریب شد.

خانواده این نوجوان اوکرائینی در سال 2000 از اودسا به ایالات متحده امریکا مهاجر شدند. پدرش در سال 2017 آشپز و مادرش خانم خانه بود.
وکیل متهم با این تصمیم دادگاه موافق نبود و در مورد این جریمه درخواست تجدیدنظر نمود، اما رأی دادگاه تغییر نکرد. نوجوان اوکرائینی باید پرداخت جریمه تعیین شده را آغاز کند.
تنها با گذشت 5 سال اگر او شرایط مطرح شده را به درستی اجرا کند، یعنی در صورتیکه 1920 ساعت در سرویس حفاظت از جنگل های امریکا، کار کند و علاوه بر آن نامه عذرخواهی برای 152خانواده که اسیر این آتش سوزی شده بودند، و همچنین برای شهر ها، سازمان های موجود و پارک ها بنویسد، احتمال دارد که تخفیف در پرداخت جریمه صورت گیرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала