تحریم‌ها علیه روسیه به اروپا آسیب می‌رساند

© Sputnik / Савельев Виталий /  مراجعه به بانک تصاویر تحریم‌ها علیه روسیه به اروپا آسیب می‌رساند
تحریم‌ها علیه روسیه به اروپا آسیب می‌رساند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایجاد روابط حسنه با روسیه، به منافع اروپا همانطور که امنیت و رسیدن به خلع سلاح را تضمین می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، صحرا واگن‌کنشت، سیاستمدار آلمانی و عضو پارلمان بوندستاگ و رئیس حزب چپ آلمان در یک مصاحبه که با روزنامه آلمانی Neue Osnabrücker Zeitung، داشت گفته است که ارتباط برقرار کردن با روسیه به منافع اروپا است همانطور که امنیت در اروپا تضمین می‌شود بلکه رسیدن به خلع سلاح را نیز تضمین می‌کند.

آمادگی آلمان برای لغو تحریم ها علیه روسیه - اسپوتنیک افغانستان
آمادگی آلمان برای لغو تحریم ها علیه روسیه

این سیاستمدار خواستار پایان دادن روابط سرد با مسکو شد. او می‌گوید: "تحریم‌ها علیه روسیه عمدتاً به اتحادیه اروپا و آلمان آسیب می‌رسانند، بنابراین ما خواهانی آن استیم که این تحریم‌ها به کلی لغو شود".
واگن کنشت اشاره کرد که آلمان باید به انتقاد از پیوستن کریمه به روسیه و اقدامات مسکو در سوریه ادامه دهد. رئیس حزب چپ آلمان گفت: "اما انتقاد از لب آن جمله کسانی که قانوان بین‌المللی جنگ را نقض می‌کنند به نظر می‌رسد بسیار ریاکارانه است".
به گفته این سیاستمدار آلمانی ایالات متحده امریکا 5 میلیار دالر را برای سرنگونی دولت در اوکراین صرف کرده بود. او همچنان افزود: "در عین حال این کشور قصد دارد به ناتو ملحق شود همه‌ می‌دانستند که روسیه نمی‌توانست منتظر ایجاد پایگاه نظامی ناتو در خاک کریمه باشد".
روز جمعه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه با آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان در سوچی ملاقات کرد به گفته رئیس جمهور روسیه، گفتگو با مرکل معنادار و به موقع بود. صدراعظم آلمان به نوبه خود اظهار داشت که حفظ روابط خوب با روسیه بخشی از منافع استراتژیک آلمان است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала