عرضه آیفون اکس "اقتصادی" به بازار در سال جاری

© Sputnik / Evgenya Novozhenina /  مراجعه به بانک تصاویر عرضه آیفون اکس "اقتصادی" به بازار در سال جاری
عرضه آیفون اکس اقتصادی به بازار در سال جاری - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اطلاعات درمورد مودل‌های جدید آیفون که قرار است در جریان سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه شوند، اعلام شده اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سایت معلوماتی جاپانی Macotokara، اندازه‌های احتمالی آیفون‌های جدید، دو مودل جدید آیفون اکس که یکی از آنها نسخه اقتصادی آیفون اکس شمرده می‌شود، اعلام شده اند.

قرار است شرکت اپل در جریان سال ۲۰۱۸ مودل جدید آیفون اکس را با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی به بازار عرضه کند. در حالیکه اندازه خود تلفون مثل آیفون ۸ پلس با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی، خواهد بود. علاوه بر این، بدنه تلفون بنابر تغییراتی که در کمره عقبی به‌میان خواهند آمد، به اندازه ۰.۲ میلی‌متر ضخیم‌تر خواهد بود.

هکرها شیوه هک کردن انواع آیفون را آموخته اند - اسپوتنیک افغانستان
هکرها شیوه هک کردن انواع آیفون را آموخته اند

مودل دوم آیفون دارای بدنهٔ مشابه به بدنه آیفون اکس خواهد بود، اما لینز کمره آن به‌دلیل افزایش سنسورهای آن، بزرگ‌تر خواهد بود.

این سایت نوشته است که نسخه اقتصادی این آیفون اکس که پرفروش‌ترین تلفون هوشمند در سال جاری اعلام شده است، دارای صفحه نمایش LCDبا قطر شش اینچ می‌باشد. علاوه بر این، این مودل آیفون اکس دارای یک کمره عقبی خواهد بود.

همچنان گفته شده است که پس از نصب نسخه iOS 12، تکنالوژی شناسایی چهره Face IDدر موقعیت افقی نیز کار کند. در iOS 11سیستم شناسایی چهره تنها زمانی کار می‌کند که تلفون در حالت عمودی قرار داشته باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала