آتش‌سوزی در دو مرکز خرید در روسیه+ویدیو

© AFP 2023 / Strآتش‌سوزی در دو مرکز خرید در روسیه+ویدیو
آتش‌سوزی در دو مرکز خرید در روسیه+ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
علت آتش‌سوزی هایی که در طول شب گذشته در دو مرکز خرید در شهر نویابرسک رخ داده است گفته شده است که این کار قصداً صورت گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت فدراسیون روسیه در امور وضعیت‌های غیر مترقبه شهر نویابرسک منطقه خودمختار یامالو ننتسکی، علت آتش سوزی دو مرکز خرید در این شهر را که در طول شب گذشته رخ داده است قصدی بیان داشته است.

آتش‌سوزی که در مزکز خرید "سیمیا" در شب یکشنبه رخ داد این مرکز خرید 2.2 هزار متر مربع مساحت دارد این آتش‌سوزی توسط 113 آتش‌نشان خاموش شد و برای خاموش کردن این مرکز بیش سه ساعت طول کشید تا خاموش شود به گفته ماموران مرکز وضعیت‌های غیر مترقبه شهر نویابرسک، آتش نشانی‌ها تنها جبهه چپ و راست این مرکز خرید با ارزش و اموال 28 میلیون روبل توانستند نجات بدهند.
همزمان، رسانه های محلی در باره آتش‌سوزی دیگر در مرکز خرید "توروس" در این شهر نوشتند و وزارت فدراسیون روسیه در امور وضعیت‌های غیر مترقبه پس از آن این اطلاعات را به روزنامه‌نگاران تایید کرد و گفت که ساختمان این مرکز خرید در حدود 100 متر مربع آسیب دیده است
همچنان گفته شده است که در هر دو رویداد آتش‌سوزی که در دو مرکز خرید رخ داده بود بازدیدکنندگان بنوده و هیچ کس آسیب ندیده است.
در حال حاضر در محل این رویداد ماموران آتش نشانی‌ مشغول کار استند و علت آتش‌سوزی این دو مرکز را قصدی بیان کرده اند.
یاد آور می‌شویم که در 25 مارچ آتش‌سوزی مهیب در یک مرکز خرید در شهر کمروو روسیه رخ داد. این آتش سوزی یکی از چهار آتش سوزی بزرگ طی صد سال گذشته در روسیه عنوان شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала