افشاگری های جدید از رابطه ترامپ با روسپی های مسکو

© REUTERS / Lee Jin-man/Poolافشاگری های جدید ازرابطه ترامپ با روسپی های مسکو
افشاگری های جدید ازرابطه ترامپ با روسپی های مسکو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با وجود آنکه رئیس جمهور امریکا بار ها این واقعیت را رد می کند، اما مدارک فاحشی وجود دارد که نشان می دهد، دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده امریکا در هشتم نوامبر 2013 پس از مراسم انتخاب" دختر شایسته جهان " شب را در هتلی در مسکو سپری نموده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از " بلومبرگ" اطلاعات به دست آمده از زمان پرواز نشان می دهد که ترامپ در تاریخ 8 نوامبر با یک هواپیمای خصوصی متعلق به شریک تجاری اش، فیل روفین، وارد مسکو شده است.
ناوقت همان روز، در صفحه فیسبوک رستوران Nobu در مسکو، یک عکسی منتشر شد، که ترامپ را همراه با پسر سازمان دهنده کنکور زیبایی Araz Agalarov، نشان می داد. پس از آن، به گفته بلومبرگ، رئيس جمهور فعلي آمريكا در جشن تولد آگالاروف حضور داشت.
نشریات نهم نوامبر، در فیس بوک و توییتر، نیز نشان می دهد که ترامپ، شب را در هتل ریتز کارلتون مسکو سپری نموده از آنجا راهی گشت و گذار به مسکو شده بود.
شب همان روز ترامپ در کنکور زیبایی اشتراک نمود و دهم نوامبر دوباره راهی امریکا شد.
جیمز کومی رئیس سابق اف‌بی‌‌آی در کتابش که به عنوان پرفروش ترین کتاب سال اعلام شد، جزئیاتی را از ارتباط ترامپ با روسپی های مسکو فاش ساخته است.
او در بخشی از این کتاب ریاست جمهوری دونالد ترامپ را همانند رهبری یک گروه اوباش توصیف کرده است که وفاداری شخصی را به قانون و حقیقت ترجیح می دهد.
کومی متذکر می شود که ترامپ بارها در صحبت با او از ارتباط با فاحشه هایی صحبت کرد که گویا در زمان سفر رئیس جمهور آینده به مسکو اتفاق افتاده بود.
منظور رویدادهایی است که در باصطلاح «پرونده استیل» از آنها یاد شده است — مطالبی که توسط کریستوفر استیل افسر سابق اطلاعات بریتانیا در باره ترامپ تهیه شده بود. استیل که در کمپین انتخاباتی هیلاری کلینتون کار می کرد، اسنادی علیه ترامپ جمع آوری کرده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала