کشف لابراتوار مواد کیمیاوی در سوریه+ ویدیو

© Sputnik / Morad Saeed کشف لابراتوار مواد کیمیاوی در سوریه
کشف لابراتوار مواد کیمیاوی در سوریه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اردوی سوریه از کشف لابراتوار مواد کیمیاوی تروریست‌ها در غوطۀ شرقی خبر داده اند.

یک منبع نظامی سوریه به اسپوتنیک می گوید: " اردوی سوریه اکنون شواهد قوی را بدست دارد که نشان‌دهنده آن است که گروه تروریستان همراه با حامیان غربی شان یک ویدیو صحنه سازی از یک حمله کیمیاوی را ساخته اند، برای داشتن یک دلیل بتوانند به اردوی سوریه حمله کنند".
منبع افزود: "اردوی سوریه در جریان بازرسی در غوطۀ شرقی یک لابراتوار و یک انبار مواد کیمیاوی از تروریستان را کشف کرده اند در جایکه لباس های مزدوران و (کلاه های سفید) نگهداری می شد که این گروه تروریستی توسط بریتانیا و عربستان سعودی حمایت پولی می شوند. و همچنان یک آزمایشگاه جداگانه برای حفاظت از مواد کیمیاوی کشف گردید و در این آزمایشگاه همچنان نمبرپلیت های مربوط به عربستان سعودی دیده می شد".

پیش از این مرکز روسی مصالحه با طرفین در سوریه اعلام کرده بود که تمام اتهامات (کلاه سفید) و همچنان عکس‌ها و فلم‌های که در شبکه های اجتماعی با ادعایی از یک حمله کیمیاوی به نشر رسیده است جعلی بوده و بیشتر این کار سازی‌ها و تلاش‌ها صرف برای مختل کردن آتش بس در سوریه است.
ایالات متحده امریکا و متحدانش بیش از 100 راکت بالای سوریه شلیک کرده اند. حملات از دو کشتی نیروی دریایی ایالات متحده مستقر در دریای سرخ، هواپیمای تاکتیکی از فراز مدیترانه و همچنین بمب افکن های B-1B از منطقه الطنف صورت گرفت.
حملات بالای پایگاه های نظامی و مناطق غیر نظامی، از ساعت 3:42 تا ساعت 5:10 دقیقه به وقت محلی در تاریخ 14 اپریل صورت گرفت. گفته می شود که یک سوم راکت های شلیک شده توسط نیروی هوایی سوریه ساقط شده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала