زلاتان: جام جهانی بدون من جام جهانی نیست+ویدیو

© Sputnik / Vladimir Pesnya /  مراجعه به بانک تصاویر زلاتان: جام جهانی بدون من جام جهانی نیست+ویدیو
زلاتان: جام جهانی بدون من جام جهانی نیست+ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زلاتان ایبراهیموویچ، مهاجم تیم فوتبال "لس آنجلس گلکسی"، در یک برنامه تلویزیونی با (جیمی کیمل) در کانال ABC تایید کرد که قصد دارد به جام جهانی 2018 برود.

به گزارش اسپوتنیک، زلاتان ایبراهیموویچ، مهاجم تیم فوتبال "لس آنجلس گلکسی"، در یک برنامه تلویزیونی با (جیمی کیمل) در کانال ABC تایید کرد که قصد دارد به جام جهانی 2018 برود. ولی این مهاجم سوئدنی، مشخص نکرد که آیا او برای تیم ملی سوئد بازی خواهد کرد، با اینکه بهترین گلزن تاریخ این تیم یعنی زلاتان ایبراهیموویچ بعد از یورو 2016 از تیم ملی کنار رفته است.

زلاتان ایبراهیموویچ گفت: من قطعا در جام جهانی روسیه خواهم بود ولی نمی‌توانم بگویم که به عنوان بازیکن یا با عنوانی دیگر. اگر بخواهم بگویم هواداران دست از سر من بر نخواهند داشت. با این حال جام جهانی بدون من که جام جهانی نیست. اگر تلاش کنم و بخواهم می‌توانم به تیم ملی سوئد برگردم و در جام جهانی روسیه حاضر باشم.
مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 جون تا 15 جولای 2018 در 12 استادیوم 11در شهر روسیه از جمله مسکو، کالینینگراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала