والسوال و آمر امنیت ولسوالی خواجه عمری کشته شدند

© AP Photo / Ishtiaq Mahsudوالسوال و آمر امنیت ولسوالی خواجه عمری کشته شدند
والسوال و آمر امنیت ولسوالی خواجه عمری کشته شدند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قوماندان پولیس غزنی می‌گوید که طالبان شب گذشته به صورت گروهی بالای ساختمان ولسوالی، قوماندانی پولیس و پوسته‌های نیروهای امنیتی ولسوالی خواجه عمری حمله کردند که پس از درگیری ولسوال، آمر امنیت و شماری از کارمندان این ولسوالی را کشتند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سلام‌وطندار، جنرال محمدزمان قوماندان پولیس غزنی با آن‌که آمار دقیقی از کشته شدگان این حمله نمی‌دهد، اما می‌گوید که شماری از کارمندان امنیت ملی، و کارکنان این ولسوالی شامل کشته شدگان اند.
اما رمضان علی محسنی مدیر امنیت غزنی می‌گوید که به شمول ولسوال و آمر امنیت 14 تن کشته و 10 تن دیگر زخمی شده اند. به گفته‌ی او در این حمله 40 طالب مسلح نیز کشته شده اند.
قوماندان پولیس غزنی می‌گوید که به علت اصابت راکت بخش‌های از ساختمان ولسوالی آتش گرفته است. به گفته‌ی جنرال زمان در حال حاضر نیروهای امنیتی به ساحه رسیده و وضعیت در کنترول این نیروهاست.
محمد ایاز نعمتی یک تن از بزرگان قومی این ولسوالی با نگرانی از وضعیت امنیتی در این ولسوالی می‌گوید که اگر حکومت مرکزی برای تامین امنیت این ولسوالی کاری نکند، آنان خود وارد اقدام خواهند شد. او نیز کشته شدن 14 تن از نیروهای امنیتی را در این حمله تایید می‌کند.
طالبان مدعی اند که 20 تن از نیروهای امنیتی را کشته و برای چندین ساعت کنترول ساختمان ولسوالی و فرماندهی پولیس ولسوالی خواجه عمری را در اختیار گرفتند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала