تلویزیون روسیه آماده‌ساختن برای جنگ و زندگی در پناهگاه‌ها را آغاز نمود

© Sputnik / Pouya Mamaghaniتلویزیون روسیه آماده‌ساختن برای جنگ و زندگی در پناهگاه‌ها را آغاز نمود
تلویزیون روسیه آماده‌ساختن برای جنگ و زندگی در پناهگاه‌ها را آغاز نمود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شبکه تلویزیونی دولتی روسیه فهرست مواد غذایی را که برای شهروندان روسیه در صورت درگیری جنگ سوم جهانی در پناهگاه‌های زیرزمینی لازم خواهند بود، منتشر کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، با وخیم‌شدن وضعیت جهانی در پیوند با موضع روسیه درمورد سوریه، کاربران شبکه‌های اجتماعی و کانال‌های تلگرام بطور جدی نگران شده اند و حتی درمورد آغاز جنگ جهانی سوم و آماده‌شدن برای آن، می‌نویسند.

با توجه به این نگرانی کاربران، خبرنگاران شبکه تلویزیونی "Russia 24" فهرست مواد غذایی "روز قیامت" را که باید با خود به پناهگاه‌های زیرزمینی برد، نشر کرده اند.

در یکی از برنامه‌های خبری این شبکه، به بینندگان توصیه شده است تا در میان مواد غذایی شان، کمتر شیرینی‌باب و بیشتر آب با خود داشته باشند.

افزایش 90 درصدی فروش پناهگاه‌های زیرزمینی پس از تهدید کوریای شمالی - اسپوتنیک افغانستان
افزایش 90 درصدی فروش پناهگاه‌های زیرزمینی پس از تهدید کوریای شمالی

به گفتهٔ وی، انسان می‌تواند الی دو — سه هفته بدون غذا زنده بماند، اما نبود آب به مراتب زودتر باعث مرگ انسان می‌شود. یک مرد بزرگ‌سال در یک شبانه روز نیاز به حد اقل ۲.۵ لیتر آب آشامیدنی دارد، این مقدار برای کودکان و مادرانی که شیر می‌دهند، دو برابر می‌باشد.به گفتهٔ یکی از خبرنگاران این شبکه، بهتر است مردم در پناهگاه با خود برنج که تاریخ انقضا آن الی هشت سال می‌باشد، جو، کنسرو، روغن زیتون و شیر خشک، بگیرند، و از گرفتن موادی که برای مدت زیاد نگهداری نمی‌شوند، خودداری کنند.

علاوه بر این، توصیه شده است تا در پناهگاه ادویه‌جات بخصوص داروهای حاوی ید و همچنان چند لیتر کلر،‌ گرفته شود.

خبرنگار خاطر نشان ساخت که نگرانی واقعی در روسیه نه بلکه در امریکا وجود دارد، پس از انتخاب‌شدن دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده امریکا، قیمت و تقاضا برای پناهگاه‌های زیرزمینی افزایش یافته اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала