چرا پنتاگون تعداد سربازان امریکایی مستقردر افغانستان را از گزارشش حذف کرد؟

CC0 / / چرا پنتاگون تعداد سربازان امریکایی مستقردر افغانستان را از گزارشش حذف کرد؟
چرا پنتاگون تعداد سربازان امریکایی  مستقردر افغانستان را از گزارشش حذف کرد؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در حالی که شمار نظامیان آمریکایی در افغانستان رو به افزایش است، مرکز اطلاعات نیروی انسانی وزارت دفاع اامریکا در اقدامی که شفافیت جنگ در افغانستان را زیر سوال می‌برد شمار نظامیان آمریکایی مستقر در افغانستان را از اطلاعات وبسایت خود حذف کرد.

به گزارش اسپوتنک، پنتاگون سرانجام گزارش فصلی خود را درباره تعداد سرابازانش در خارج از کشور منتشر کرد که البته در آن اطلاعات گذشته درباره تعداد سربازان فعال در نبرد " در کشور های افغانستان، سوریه و عراق" مشاهده نمی‌شود.
مرکز اطلاعات انسانی وزارت دفاع آمریکا برای چندین سال به صورت سه ماهه گزارش‌هایی را درباره نیروهای فعال، گارد ملی و نیروهای ذخیره که در کدام ایالت و در کدام کشور مشغول هستند،‌ منتشر کرده است.
هفته گذشته که هنوز این گزارش منتشر نشده بود زمانیکه سوالی درباره این مساله پرسیده شد، یکی از مقام‌های دفاعی گفت که این مرکز اکنون در حال به‌روز رسانی سیاست‌های خود درباره این گزارش‌هاست. اطلاعات باید به زودی در دسترس قرار گیرد و تعدادی که گزارش نشده، در دسترس خواهند بود.
وزارت دفاع آمریکا معمولا اطلاعات هر فصل را پس از پایان سه ماه گزارش می‌دهد.
حالا در گزارش دسامبر 2017، اجای تعداد سربازان امریکایی در عراق، سوریه و افغانستان خالی است.
در گزارشی که این مرکز منتشر کرده، علت این خلاء را عملیات در حال انجام در این سه کشور اعلام کرده و هرگونه سوال را به روابط عمومی وزارت دفاع و ستاد مشترک ارتش مرجوع کرده است.
آنها همچنین تعداد سربازان در این سه کشور جنگ زده را از گزارش منتشر شده در سپتامبر 2017 نیز حذف کرده و همان دلایل را مطرح کرده‌ بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала