پاسخ لاوروف درباره گزارش های رسانه های بریتانیایی در مورد «آزمایشگاه مخفی» در نزدیکی ساراتوف

© Sputnik / Eugene Odinokov /  مراجعه به بانک تصاویر پاسخ لاوروف درباره گزارش های رسانه های بریتانیایی در مورد «آزمایشگاه مخفی» در نزدیکی ساراتوف
پاسخ لاوروف درباره گزارش های رسانه های بریتانیایی در مورد «آزمایشگاه مخفی» در نزدیکی ساراتوف - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر امور خارجه روسیه درباره گزارش های رسانه های بریتانیایی مبنی بر وجود «آزمایشگاه مخفی» مواد سمی در شهر ساراتوف پاسخ داد.

ادعای بریتانیا درباره محل احتمالی ساخت ماده مسموم کننده «تازه کار» - اسپوتنیک افغانستان
ادعای بریتانیا درباره محل احتمالی ساخت ماده مسموم کننده «تازه کار»
به گزارش اسپوتینک، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در پاسخ به پرسش های خبرنگاران در حاشیه نشست شورای وزرای امور خارجه کشورهای مستقل مشترک المنافع در مورد گزارش های رسانه های انگلیسی مبنی بر وجود یک «آزمایشگاه مخفی روسی» در منطقه ساراتوف گفت:- "این نشان می دهد که یک بار دیگر آنها با بیقراری و دیوانه وار هر روز برای پوشاندن این مسئله که غیر قابل پوشش است، یک گزارش جدید را ارائه می کنند. این مسئله تا زمانی ادامه پیدا خواهد کرد که بریتانیا صادقانه کنوانسیون سلاح های کیمیاوی را بپذیرد و حقیقت ها را به روی میز بگذارد، نه این که حقیقت ها را در جیب اش نگهدارد".

پیش از این، روزنامه تایمز در گزارشی نوشته بود، که برخی از مواد استفاده شده در مسموم کردن مامور پیشین استخبارات روسیه در منطقه ساراتوف درست شده است.

یادآوری می کنیم، که  به تاریخ 4 مارچ در شهر سالزبری بریتانیا سرگئی اسکریپال، جاسوس بریتانیایی و دخترش یولیا، مسموم شدند.

لندن ادعا دارد، که در مسموم‌شدن اسکریپال توسط ماده سمی А234، حكومت روسيه دخیل است. روسیه این موضوع را قاطعانه رد می‌کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала