هشدار وزارت امور خارجه روسیه به امریکا

© AFP 2023 / Joel Sagetهشدار وزارت امور خارجه روسیه به امریکا
هشدار وزارت امور خارجه روسیه به امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت امور خارجه روسیه میگوید که تمام اقدامات تحریک آمیز علیه نمایندگی های سیاسی این کشور در امریکا را ثبت میکند و پس از مطالعه آنها نتیجه گیری خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه با نشر پیامی در سایت خود میگوید که اعمال تحریک آمیز علیه دیپلومات های روس در ایالات متحده امریکا در روزهای اخیر تشدید یافته است.

وزارت امور خارجه روسیه: « اعمال تحریک آمیز علیه دیپلومات های روس در ایالات متحده امریکا در روزهای اخیر — پس از اخراج ۶۰ دیپلومات روس — تشدید یافته است. سازمان های استخباراتی امریکا در صدد برقرار کردن تماس با آنها هستند.»

به گفته این وزارت،   سازمان های استخباراتی میخواهند با سو استفاده از شرایط پیچیده دیپلومات های روس، تلاش دارند با آنها روابط مخفی برقرار کنند.

قابل یادآوری است، چندی پیش کشور اروپایی و کشورهای امریکا، کانادا، ناروی، اوکراین و دیگر کشورها اعلام کردند که دیپلمات های روس را در پیوند با قضیه مسمومیت اسکریپال در بریتانیا اخراج خواهند کرد.

به تاریخ ۴ مارچ در شهر سالزبری بریتانیا سرگئی اسکریپال، جاسوس بریتانیایی و دخترش یولیا، مسموم شدند. لندن ادعا دارد که در مسموم شدن اسکریپال حكومت روسيه دخیل است. روسیه این موضوع را قاطعانه رد میکند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала