اعطای 360 بورسیه تحصیلی روسیه برای افغانستان

© Photo / Embassy of the Russian Federation in the Islamic Republic of Afghanistanاعطای 360 بورسیه تحصیلی روسیه برای افغانستان
اعطای 360 بورسیه تحصیلی روسیه برای افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سفیر روسیه در کابل از اعطای 360 بورسیه تحصیلی برای دانشجویان افغانستانی خبر داد.

سفیر روسیه در کابل: ادعای حمایت ما از طالبان «واهی» است - اسپوتنیک افغانستان
38 دانشجو برای آموزش های نظامی به روسیه فرستاده می شوند
به گزارش اسپوتنیک به نقل خبرنامه وزارت خارجه افغانستان، دوکتور نصیر احمد اندیشه معین اداره و منابع وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی افغانستان با آقای الکساندر مانتیتسکی سفیر جمهوری فدراتیف روسیه در کابل، در دفتر کار خویش دیدار کرد.

دوکتور اندیشه، ابتدأ تسلیت دولت و مردم افغانستان را به خاطر وقوع آتش سوزی در مرکز تجارتی شهر کیمروف روسیه که باعث کشته شدن 67 تن از شهروندان آن کشورگردید، به مردم و دولت فدراتیف روسیه ابراز نمود.
آقای مانتیتسکی، از همکاری رو به گسترش روسیه در زمینه های بیشماری با جمهوری اسلامی افغانستان یاد آوری کرده، درباره اعطای 360 بورسیه های تحصیلی برای دانشجویان افغانستانی برای سال های 2018-2019 که به نسبت سال گذشته افزایش یافته است، صحبت کرد.
معین وزارت امور خارجه افغانستان از همکاری های دوامدار روسیه طی هفده سال گذشته با افغانستان تشکر نموده، پیوندها میان دوکشور را با اهمیت خواند.
همچنین دو طرف در این دیدار روی مناسبات دو جانبه، امنیت، چالش های منطقویی و همکاری ها وگفتگوهای کشورهای منطقه برای صلح و ثبات نیز بحث و تبادل نظر کردند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала