پولیس لندن مکان احتمالی مسمومیت اسکریپال را اعلام کرد

© AFP 2023 / Fabrice Coffriniپولیس لندن مکان احتمالی مسمومیت اسکریپال را اعلام کرد
پولیس لندن مکان احتمالی مسمومیت اسکریپال را اعلام کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرگئی اسکریپال، جاسوس بریتانیا و یولیا ، دخترش برای اولین بار در خانه‌اش توسط ماده سمی مسموم شده است.

به گزارش اسپوتنیک، اسکاتلند یارد گفته است که سرگئی اسکریپال کارمندان سابق امنیتی روسیه با دختراش برای اولین بار در خانه‌اش توسط ماده سمی مسموم شده است.
اسکاتلند یارد تاکید کرده است که نشانه های این ماده سمی در دیگر جا ها هم مشاهده شده است ولی به مقدار کمتر، ولی بیشترین مقدار این ماده سمی در پیشروی دروازه خانه سرکئی اسکریپال دیده شده است.
در حال حاضر کارمندانی پولیس تحقیقات و بررسی های خود را در محل کاملاً انجام داده و سپس نتیجه این بررسی ها را به پولیس ویلتشر انتقال می‌دهند.
پولیس همچنان از همسایگان سرکئی اسکریپال خواسته است که بخاطری جستجو کارمندانی پولیس در این محل نگران بناشند چرا که خطرات بهداشتی به سلامتی دیگران بسیار کم است.
سرگئی اسکریپال، جاسوس بریتانیا و یولیا ، دخترش روز 4 مارچ در شهر سالزبری بریتانیا مسموم شدند. طرف بریتانیایی ادعا می کند که دولت روسیه در مسمومیت اسکریپال با ماده А234 دست داشته است اما مسکو این اتهام را اکیدا رد می کند. به دنبال بریتانیا ، چندین کشورعضو اتحادیه اروپا و همچنین امریکا، کانادا، نروژ، اوکراین ودیگر کشورها تصمیم گرفتند در رابطه با قضیه سالزبری شماری از دیپلمات های روسی را اخراج کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала