اوسین بولت: استعداد مسی فوق العاده است

© REUTERS / James Oatwayاوسین بولت: استعداد مسی فوق العاده است
اوسین بولت: استعداد مسی فوق العاده است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونده مشهور جامائیکایی به تمجید از لیونل مسی و استعداد ویژه او پرداخت.

آیا مسی با پلی و مارادونا قابل مقایسه است ؟ - اسپوتنیک افغانستان
آیا مسی با "پلی و مارادونا" قابل مقایسه است؟
به گزارش اسپوتنیک، اوسین بولت که 8 مدال طلای المپیک دارد، سال گذشته آخرین مسابقه خود را برگزار کرد و بازنشسته شد. او خود را طرفدار بزرگ رونالدو می‌داند ولی نمی‌تواند از استعداد مسی نیز صحبت نکند. 

او گفت:- "مسی فوق العاده با استعداد است. با توجه به چیزی که در این سال‌ها دیده ام و شنیده ام، کریستیانو تلاش زیادی کرده که به این جایگاه برسد. من با سرعت بزرگ شده ام و مثل مسی استعداد خیلی زیادی داشتم".

بولت درباره حضورش در فوتبال گفت:- "من سعی می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم، مثل همیشه. خیلی متمرکز هستم و می‌خواهم بهترین ها را در آینده کسب کنم. دوست دارم برای یونایتد بازی کنم ، تنها باید ببینم چه خواهد شد و اوضاع چگونه خواهد شد".

یادآوری می کنیم، که اوسین بولت یکی از شناخته شده ترین ورزشکاران دنیاست که با 8 مدال طلای المپیک، یکی از پرافتخارترین ورزشکاران تاریخ این رقابت هاست.

او که بارها از علاقه اش برای تبدیل شدن به یک فوتبالیست حرفه ای صحبت کرده، اکنون قرار است در تمرینات دورتموند حضور پیدا کند. تمرین فردای زردها با حضور طرفداران برگزار خواهد شد و این ستاره جامائیکایی یک روز ویژه را پشت سر خواهد گذاشت.

بولت که طرفدار سرسخت منچستریونایتد، پیش از این اعلام کرده بود که با ژوزه مورینیو هم در مورد حضور تمرینی در تمرینات این باشگاه صحبت کرده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала