آیا مسی با "پلی و مارادونا" قابل مقایسه است؟

© AP Photo / Daniel Tejedorآیا مسی با "پلی و مارادونا" قابل مقایسه است ؟
آیا مسی با پلی و مارادونا قابل مقایسه است ؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیری هانری، مهاجم سابق تیم "ارسنال " و تیم ملی فرانسه معتقد است که، لیونل مسی، مهاجم باشگاه بارسلونا، تا هنوز تا سطح پلی برازیلی و شهرت دیگو مارادونا ی آرژانتینی نرسیده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از AFP، تیری هانری گفته است مسی در حال حاضر می تواند به فعالیت خود در فوتبال خاتمه بخشد زیرا او در حال حاضر برای فوتبال کار بسیار زیادی را انجام داد است. پیروزی در جام جهانی وی را به یک شهرت افسانه ای خواهد رساند.
هانری گفته است، مسی یک بازیکن خارق العاده است! این آرژانتینی اگر چه تاهنوز به سطح پلی و مارادونا نرسیده ، اما از آنها بسیار دور هم نیست".
پیشتر مسی اعتراف نمود که، در کودکی از کمبود هورمون رشد رنج می برد، وی در این مورد ابراز داشت: "برای من، این تشخیصبه مانند یک امر معمول بود. من باید کاری را که باید می کردم انجام دادم، من درمان شدم و به نقطه اوج در فوتبال رسیدم".
باید یادآور شد که، مسی در ترکیب تیم بارسلونا، هشت بار قهرمان اسپانیا، پنج بار- برنده جام اسپانیا، چهار بار نیز برنده لیگ قهرمانان اروپا شده است.
مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 جون تا 15 جولای 2018 در 12 استادیوم و 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی وا یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала