مراکز رای‌گیری در تمام مناطق روسیه آغاز به کار کرد

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر مراکز رای‌گیری در همه مناطق روسیه آغاز به کار کرد
مراکز رای‌گیری در همه مناطق روسیه آغاز به کار کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مراکز رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری 2018 در تمام مناطق روسیه به جز از منطقه کالینینگراد آغاز به کار کرد.

به گزارش اسپوتنیک، تمام مناطق روسیه به جز از منطقه کالینینگراد در انتخابات ریاست جمهوری روسیه شرکت کردند و همچنان در بسیاری از مناطق روسیه پیش از وقت تعین شده مراکز رای گیری به روی رای‌دهندگان باز شد چون تعداد زیادی از مردمان در همین روز (یکشنبه) کار می‌کنند.
شهروندان شبه‌جزیره کریمه برای اولین بار در انتخابات ریاست جمهوری روسیه شرکت کردند. مرکز رای گیری در ترمینال جدید سیمفروپل برگزار شده است که تقربیاً مساحت 87 هزار متر مربع را اشغال می کند.
شهروندان شبه‌جزیره کریمه برای اولین بار در انتخابات ریاست جمهوری شرک می کنند و در تمام کریمه به تعداد 206.1 مرکز رای گیری برای 1.5 میلیون رای‌دهندگان ایجاد شده است و همچنان در سواستوپل 182 مرکز رای‌گیری برای 311 هزار رای‌دهنده باز گردیده است، بیش از 40 ناظر بین المللی از 20 کشور در کریمه از جمله اسرائیل، ایتالیا، فرانسه و اکراین حضور دارند.

علاوه بر رئیس جمهور فعلی روسیه، هشت نفر به طور رسمی به عنوان نامزد این پست ثبت نام شده اند: سرگئی بابورین (اتحادیه ملی روسیه)، پائول گرودینین (حزب کمونیست فدراسیون روسیه) ، ولادیمیر ژیرینوفسکی (حزب لیبرال دموکرات روسیه) ولادیمیر پوتین (کاندید مستقل)، کسیانا سوبچاک (اولویت مدنی روسیه)، ماکسیم سارایکین (حزب کمونیستهای روسیه)، بوریس تیتوف (حزب رشد)، گریگوری یاولینسکی٬ رهبر (حزب یابلوکو).

انتخابات ریاست جمهوری روسیه برای هفتمین بار برگزار می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала