اعلام قبل از وقت استعمال سلاح کیمیاوی در سوریه

© Sputnik / Press-service of the Ministry of Defence of the Russian Federationجنرال ایگر کوناشنکوف نماینده رسمی وزارت دفاع روسیه
جنرال ایگر کوناشنکوف نماینده رسمی وزارت دفاع روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه: شورای اتحادیه اروپا قبل از وقت نشر نموده است که به تاریخ 19 مارچ نیروهای اسد سلاح کیمیاوی را علیه مردم بیگناه استعمال نموده است.

جنرال ایگر کوناشنکوف نماینده رسمی وزارت دفاع روسیه خبر تصمیم قبل از وقت تاریخی 19 مارچ سال جاری شورای اتحادیه اروپا در مورد اتخاذ تحریمات علیه سوریه مورد انتقاد قرار داده می پرسد که حالا وزرای اتحادیه اروپا دراین مورد چه دلیل خواهد داشت که پیش از واقعه، صحنه تراژیدی را ساخته و نشر می نمایند.

به تاریخ 15 مارچ رسانه های غرب خبر دادند که گویا اروی سوریه در روستا حمور در شرق دمشق سلاح کیمیاوی را علیه مردم بیگناه استعمال نموده است. اما تاریخ آن 15 نه بلکه 19 مارچ ذکر گردیده است. این تاریخ  مصادف با روز اول نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا در بروکسل میباشد.

طبق این سند 4 تن سوری درج لست تحریمات اروپا گردیده است که گویا در ایجاد سلاح کیمیاوی و استعمال آن علیه مردم بیگناه نقش مهم را بازی نموده اند. کارمندان این شورا از نشر چنین خبر نامطلوب و بی اساس غضب شدند و طبعاً که عاجل خبر را از صفحه سایت این سازمان حذف نمودند.

اما حالا معلوم نیست که آیا به تاریخ 19 مارچ وزاری اروپا در نسشت خود این طرح را تائید می نمایند یا خیر.؟».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала