روسیه: اوکراین حقوق شهروندان ما در ارتباط با انتخابات را نقض می کند

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه: اوکراین حقوق شهروندان ما در ارتباط با انتخابات را نقض می کند
روسیه: اوکراین حقوق شهروندان ما در ارتباط با انتخابات را نقض می کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
احتمال دارد روسیه از سازمان امنیت و همکاری اروپا درخواست نماید تا در خصوص نقض حقوق بشر از سوی اوکراین جلسه فوری برگزار نمتید .

به گزارش اسپوتنیک، یک منبع دیپلماتیک در ویانا روز جمعه گفت که روسیه ممکن است از شورای دائمی سازمان امنیت و همکاری اروپا برگزاری جلسه فوری در مورد نقض حقوق بشر از جانب اوکراین در ارتباط با انتخابات ریاست جمهوری روسیه را درخواست نماید.
منبع خاطر نشان ساخت که، با استفاده از روشهای سازمان ، ما نمی توانیم امکان برگزاری نشست ویژه شورای دائمی را درمورد نقض حقوق بشر در اوکراین در رابطه با انتخاب رییس جمهور روسیه، رد کنیم.
پیشتر وزارت داخله اوکراین اعلام کرد که در روز یکشنبه 18 مارچ 2018 مسوولیت امنیت از نهادهای دیپلماتیک فدراسیون روسیه در قلمرو اوکراین — " کیف، خارکوف، اودسا و لفوف " را بر عهده نخواهد داشت و دسترسی شهروندان روسیه به این اماکن را برای رای گیری در انتخابات فراهم نخواهد کرد.
وزیر داخله مشخص کرد که قطعات گارد ملی و پلیس اوکراین، حفاظت از نهادهای دیپلماتیک روسیه را تضمین خواهند کرد، اما تنها افرادی که دارای ضمانت نامه دیپلماتیک هستند می توانند به این اماکن دسترسی پیدا کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала