خوانندگان رسانه های غربی درباره سلاح های جدید روسی: «خرس را به خشم نیاورید»

© Photo / Ministry of Defence of the Russian Federationخوانندگان رسانه های غربی درباره سلاح های جدید روسی: «خرس را به خشم نیاورید»
خوانندگان رسانه های غربی درباره سلاح های جدید روسی: «خرس را به خشم نیاورید» - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رسانه های غربی مانند: تایم، فاکس نیوز، دیلی میل پیام دیروز رئیس جمهور روسیه در مجمع فدرال را بررسی و به ویژگی های سلاح های جدید روسیه پرداختند.

به گزارش اسپوتنیک، رسانه های غربی مانند تایم، فاکس نیوز، دیلی میل پیامم دیروز رئیس جمهور روسیه در مجمع فدرال را برررسی و به ویژگی های سلاح های جدید روسیه پرداختند، که خوانندگان غربی از این کار رسانه ها زیاد خوش شان نیامدند و به بحث و گفت و گو پرداختند.

بسیار از خوانندگان این رسانه های غربی، از لهجه استفاده شده درباره سخنرانی پوتین و سلاح های جدید این کشور خوش شان نیامده است.

پوتین: مسابقه تسلیحاتی پس از خروج امریکا از پیمان راکت های ضد بالستیک آغاز شد - اسپوتنیک افغانستان
پوتین: مسابقه تسلیحاتی پس از خروج امریکا از پیمان راکت های ضد بالستیک آغاز شد

دیدگاه های شهروندان غربی درباره سخنرانی پوتین

Insignificant بر این باور است، که پوتین به سادگی اعلام کرد که روسیه دارای سلاح های مدرن است و این کشور قصد حمله کسی را ندارد و این سلاح تنها برای دفاع در برابر تهدید غربی ها ساخته شده است.

ItsJustAName می نویسد: تبلیغ روسیه و کوریای شمالی برای داشتن سلاح های هسته ای به نظر شما بد است، و از ایالات متحده امریکا و بریتانیا داشتن سلاح هسته ای برای دفاع خوب است. در حقیقت یکی از دیگری بهتر نیست.

Judeobscure می نویسد: در سخنرانی سالانه خود ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه بسیار دقیق گزارشی از وضعیت کنونی کشورش ارائه می دهد، که در سال گذشته در بخش های مختلف انجام شده است. هر چیزی که او می گوید آموزنده و عینی است و ای چیزی نیست که برای بدبختی دیگران ساخته باشد.

LibWhineCountry با کنایه می نویسد: وحشت را کنار بگذارید. حتی اوباما هشدار داده بود که روسیه در دهه 80 میلادی گیر کرده است.

زیر دریایی جدید بدون سرنشین روسیه - اسپوتنیک افغانستان
زیر دریایی جدید بدون سرنشین روسیه

در همین حال، بسیاری از مردم خواستار همزیستی صلح آمیز هستند.

cantonkid1955 می پرسد: "ما تنها یک جهان هستیم، چرا نمی توانیم همه ما متحد باشیم؟ با روسیه صحبت کنید و تحریم نکنید. این نفع بزرگی برای بریتانیا و روسیه خواهد بود. چه بر سر رهبران ما آمده؟".

Jhl می نویسد: این بسیار خوب است و اگر نه چگونه به سیاستمداران غربی گفت، که «خرس را به خشم نیاورید».

نمایش تسلیحات خطر ناک پوتین - اسپوتنیک افغانستان
نمایش تسلیحات خطر ناک پوتین+ویدیو

بعضی ها با شک درباره سلاح های جدید روسیه می نویسند:

The End Game درباره سلاح های جدید روسیه چنین فکر می کند:- "من شک دارم که چنین سلاح های وجود داشته باشد. اگر این سلاح ها وجود داشته باشد، مانند دیگر سلاح های روسیه در زمان استفاده انفجار می کند. بیشتر این فن آوری ها به زباله ها انداخته می شوند".

American Legenda تاکید می کند، فن آوری امریکا 30 سال پیشرفته تر از روسیه است. ما می توانیم آنها را با کمک دستگاه های فضایی نابود کنیم.

Well left  به پاسخ American Legenda می نویسد: به همین خاطر امریکا وابسته به راکت های روسیه است، به خاطری که دستگاه های فضایی امریکا را به فضا می رساند.

یادآوری می کنیم، ولادیمیر پوتین در پیام سالانه خود در نشست مجلس های روسیه به معرفی آخرین نوع سلاح های روسیه پرداخت که مانند آن در جهان نیست. او درباره سیستم راکتی سرمت، زیر دریایی های بدون سرنشین، راکت های کروز با توانایی حمل کلاهک هسته ای، سیستم راکت هوایی «کینجال-خنجر» و سلاح های لیزری معلومات ارائه نمود.

او همچنین درباره ایجاد سیستم اوانگار چنین گفت، این راکت راهبردی بالدار سرگلوله جدید و خاص را باخود دارد و می تواند در جریان حرکت به هدف موانع دفاعی و رادار دشمن را هم در ارتفاع، هم در سطح اتموسفیر زمین خود مختار انتخاب و موانع دشمن را عبور نماید. آزمایش این راکت نیز موفقانه سپری گردیده و حالا تولید آن در کارخانه آغاز شده است. ما این راکت را "اوانگارد" پیشاهنگ نامیدیم.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала