فراخوان سرگئی لاوروف به توقف پیشروی به جانب ادلب

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر لاوروف: تحت نام حمله به ادلب را متوقف کنید، تلاش میشود تا جبهة النصره را نجات دهند.
لاوروف: تحت نام حمله به ادلب را متوقف کنید، تلاش میشود تا جبهة النصره را نجات دهند. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر خاجه روسیه گفت که فراخوان به توقف پیشروی به سوی ادلب، تلاشی برای حمایت از "جبهه النصرا" است.

 به گزارش اسپوتنیک، سرگی لاوروف، وزیر خارجه روسیه اعلام نمود که در پشت فراخوان ها به توقف پیشروی ارتش سوریه بسوی ادلب، تلاش هایی برای حفاظت از تروریست های "جبهه النصرا" پنهان شده است.
به گفته لاوروف، پشت سر این همه سروصدا ها در مورد متوقف کردن حملات ارتش سوریه و این کار همزمان با رد پیشنهادات ما برای دادن تضمین، تلاش صورت می گیرد که جبهة النصره را از زیر حملات نجات بدهند.
سرگی لاوروف گفت: در حال حاضر در سازمان ملل، بطور فعال موضوع مسأله انسانی در"غوطه شرقی" و ادلب بررسی می شود و در شورای امنیت، ارتش دولتی سوریه را به متوقف کردن پیشروی بسوی ادلب فراه می خواند. ابتکاری برای اعلام حداقل «مکث ماهانه» برای آرام شدن اوضاع و رساندن کمک های بشردوستانه به آنجا مطرح می شود.
موضوع این است که در ادلب و غوطه شرقی شبه نظامیان "جبهه النصرا" حاکم هستند، سازمانی که از طرف شورای امنیت سازمان ملل یک سازمان تروریستی اعلام شده است. مطابق با تمام توافق ها، مبارزه با تروریسم نمی تواند با هیچ چیزی محدود شود. این موضوع ما را نگران می سازد که در واقع فقط ارتش سوریه و نیروی هوا- فضای روسیه که از نظامیان سوریه حمایت می کند سعی می کنند گروهک تروریستی "جبهه النصرا" و کسانی را که با آنها همکاری می کنند نابود سازند".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала