حمایت فرمانده نیروهای ناتو از برنامهٔ امنیتی شهر کابل

© Photo / MOI/Facebookحمایت فرمانده نیروهای ناتو از برنامهٔ امنیتی شهر کابل
حمایت فرمانده نیروهای ناتو از برنامهٔ امنیتی شهر کابل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ویس احمد برمک، وزير امور داخلۀ کشور، در دیدار با جنرال نیکلسون، فرمانده نیروهای حمایت قاطع ناتو در افغانستان، برنامهٔ امنيتى شهر کابل را با وی شريک نمود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آژانس پژواک، درخبرنامۀ مطبوعاتى وزارت امور داخله که امروز ٢٩ دلو منتشر شده، آمده است در دیداری که ویس احمد برمک، وزیرامور داخله، روز گذشته با جنرال جان نیکلسون قوماندان عمومی نیروهای حمایت قاطع ناتو داشت، از پلان امنیتی شهر کابل به وى معلومات داد.

برمک گفته است: "وزارت امورداخله با تشریک مساعی سایر نهادهای امنیتی، آماده تطبیق پلان امنیتی شهر کابل میباشد و در پلان مذکور، چهار نوار امنیتی جهت تامین امنیت بهتر در شهر کابل در نظر گرفته شده است.

وزیر امورداخله، از برنامه های ریفورم و اصلاحی که در وزارت امورداخله آغاز کرده، یادآوری نموده بیان داشته است: "اکنون تغیيراتی که در سطح رهبری حوزه های امنیتی پولیس شهر کابل  به وجود آمده نیز بخشی از پلان امنیتی کابل بوده و رهبری وزارت امورداخله، ضمن گذاشتن صندوق های سمع شکایات در تمام حوزه های امنیتی پولیس شهر کابل، به منظور چگونگی رضایت مردم از عملکرد مسئولین حوزه ها و بررسی آن توسط رهبری وزارت، همچنان کارکرد مسئولین حوزه های امنیتی پولیس بطور متداوم تحت نظارت و ارزیابی ما قرار خواهد داشت."

برنامه امنیتی تازه کابل توسط وزارت داخله افغانستان نهایی شد - اسپوتنیک افغانستان
برنامه امنیتی تازه کابل توسط وزارت داخله افغانستان نهایی شد

در خبرنامه آمده است که سپس جنرال جان نیکلسون قوماندان عمومی حمایت قاطع ناتو، از برنامه های رهبری وزارت امور داخله به ویژه پلان امنیتی شهر کابل حمایت همه جانبه نموده از تغيیرات و اصلاحاتی که در سطح رهبری حوزه های پولیس شهر کابل و در بنادر و میادین کشور، به وجود آمده  قدردانی کرد.

موصوف گفته است: "ما آماده هستیم که زمینه برنامه های آموزشی و تخصصی را برای مسئولین حوزه های امنیتی پولیس کابل که جدیداً از طریق پروسه امتحان رقابتی در این پست ها مقرر گردیده اند، فراهم نمایيم."

طبق معلومات وزارت امور داخله، قرار است پلان امنيتى کابل، تا چند روز آينده ارائه و عملى گردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала