هشدار پاکستان: اجازه نمی‌دهیم جنگ افغانستان به مرزهای ما کشیده شود

© AFP 2023 / Ishara S.Kodikaraهشدار پاکستان: اجازه نمی‌دهیم جنگ افغانستان به مرزهای ما کشیده شود
هشدار پاکستان: اجازه نمی‌دهیم جنگ افغانستان به مرزهای ما کشیده شود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر داخله پاکستان با گفتن اینکه اجازه نمی‌دهیم جنگ افغانستان به داخل مرزهای ما کشیده شود تاکید کرد: آمریکا باید بداند که راهی به جز حفظ احترام اسلام آباد ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از داون نیوز، «احسن اقبال» با انتقاد از رفتار مقامات آمریکا گفت: کاخ سفید باید بداند که راهی به جز حفظ عزت و احترام اسلام آباد ندارد.
وزیر داخله پاکستان بیان کرد: ما نیازی به کمک‌های مالی آمریکا نداریم و قطع این کمک‌ها تاثیری بر روند مبارزه ما با تروریسم نخواهد داشت.
وی گفت: تنش‌های ایجاد شده میان پاکستان و آمریکا به تحریک هند صورت گرفته است، زیرا دهلی‌نو نمی‌خواهد روابط ما با دیگر کشورهای جهان خوب باشد.
عضو ارشد حزب نواز ابراز امیدواری کرد تنش‌های به وجود آمده میان واشنتگن و کاخ سفید از طریق مذاکره حل شود.
احسن اقبال اضافه کرد: اجازه نخواهیم داد جنگ افغانستان به داخل خاک پاکستان کشیده شود ولی به عنوان یک همسایه تمایل داریم صلح را در این کشور ببینیم.
وی تاکید کرد: سخنان ترامپ را سیاست رسمی آمریکا نمی‌دانیم و وجود لابی‌هایی در این کشور باعث شده تا آنها علیه پاکستان اتهام‌زنی کنند.
وی ادامه داد: ملت پاکستان به هیچ عنوان زیر بار سخن ظلم نخواهند رفت ولی اگر آمریکا با عزت و احترام قدم پیش بگذارد می‌تواند به خواسته‌های خود دست پیدا کند.
این مقام مسئول پاکستانی گفت: ما در جنگ با تروریسم بدون نگاه به کشورهای خارجی به تنهایی وارد عمل شدیم و همین عامل پیروزی ما شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала