امریکا اوضاع در افغانستان را بهتر ازآنچه است به تصویر می کشد

© Sputnik / Grigoriy Sisoev /  مراجعه به بانک تصاویر امریکا اوضاع در افغانستان را بهتر ازآنچه است به تصویر می کشد
امریکا اوضاع در افغانستان را بهتر ازآنچه است به تصویر می کشد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
واسیلی نبزنیا نماینده دائمی روسیه در سازمان ملل متحد می گوید که ،ایالات متحده تصویری افغانستان را بسیار شفاف تر از آنچه در واقعیت است نشان می دهد.

به گزارش اسپوتنیک، واسیلی نبزنیا، نماینده دائمی روسیه در سازمان ملل، به خبرنگاران گفت: برای ما تصویری را که به مراتب زیباتر از آنچه در واقیعت است نقاشی می کنند. ما می دانیم که طالبان تا هنوز در نیمی از قلمرو افغانستان حاکمیت دارند و هیچگونه چشم اندازی برای حل و فصل صلح آمیز اوضاع و گفتگو دیده نمی شود. و امریکایی ها یگانه راه حل عملیات های نظامی را پیشنهاد می کنند که آن هم چندان به جایی نمی رسد.
به گفته وی، افغانستان اکنون در حالت تبدیل شدن به یک پایگاه جدید برای داعش قرار دارد که این امر موجب نگرانی ما و همکاران ما در کشور های آسیای مرکزی شده است.
به گفته وی، روسیه هر کاری را که در توان دارد برای راه اندازی یک گفتگوی سیاسی در داخل افغانستان به کار خواهد برد ، در حالی که ایالات متحده بر راه حل نظامی پا فشاری می کند.
او افزود: امریکایی ها می گویند هدف آنها تشدید سرکوب گروه های تروریستی، عمدتا از طریق هوا است. آنها به ما اطمینان می دهند که در طول یک سال، قصد دستیابی به موفقیت های نظامی مهم در افغانستان را دارند".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала