روسان چیزی دارند که ناتو هیچگاه نخواهد داشت

© AFP 2023 / Omar Haj Kadourروسان چیزی دارند که ناتو هیچگاه نخواهد داشت
روسان چیزی دارند که ناتو هیچگاه نخواهد داشت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رسانه های غربی دیدگاه های در باره جنگ در سوریه و حادثه سقوط دادن طیاره Su-25 روسیه منتشره ساخته که توجه خوانندگان گرامی را به آنها جلب میداریم.

 jsavdf (آلمان): در ابتدا این قابل فهم است که حملات در عقب خط جبهه، وقتیکه نقاط تامیناتی هدف قرار میگیرند، میتوانند از تهاجم حمایت نمایند. من روسان را، زمانیکه آنها مردم ملکی را هدف قرار میدهند، درک کرده نمی توانم: زیرا در نتیجه جریان پناهندگان بر اروپا سرازیر میشود که آن را برای اتخاذ اقدامات مجبور می سازد.

همچنان روشن است که هیچکدام از طرفین به ختم جنگ علاقمند نمی باشد: روسیه امکان جلب توجه از پرابلم های داخلی دارد، امریکایان میگویند که در منطقه نیروهای روسیه موجود اند که میتواننستند در کدام جای دیگر بصورت دیگر استفاده شوند. اسد در بخش باقیمانده سوریه فعالیت میکند و غیره رزمندگان، مانند «طالبان» (سازمان ممنوع در روسیه — تبصره مدیریت مسوول) از این وضع بخوبی بهره برداری مینمایند. هیچکدام از طرف های درگیر مساعی برای آن بخرج نمی دهند، تا به جنگ خاتمه بخشند، صلح را تامین کنند و موقف بعد از جنگ را تعیین کنند، چون پلان مربوطه وجود ندارد.

من فکر میکنم که کار زرنگانه که غرب میتواند انجام دهد — قطع ارسال سلاح می باشد، حتی اگر این به معنی شکست هم باشد. ولی، در نهایت امر، این به درست ترین شیوه حفظ ثبات در منطقه — با اسد و روسان — در دوران بعد از جنگ مبدل گشته میتواند.

Knok (آلمان): در این جنگ، تا زمانیکه روسیه، امریکا و اتحادیه اروپایی نقاط نظر مشترک پیدا نه کنند، برنده وجود نخواهد داشت. وضع فقط بدتر خواهد شد، خاصتاً اگر روسیه (و ایران) و امریکا (و کشورهای خلیج فارس) رویارویی خصمانه را ادامه دهند.

مراتب همدردی خود را به خانواده های کشته شدگان ابراز میدارم. ما بسیار کم برای آن میدانیم، تا راجع به اوضاع بر اساس کتیگوری های خوبی و بدی قضاوت نمائیم.

Liberalitärer (آلمان): بیش از حد ناروشن است. واضحاً، شخص پیلوت بسیار مردانه وار عمل نموده است.

اوضاع، شاید، اصولاً بدتر خواهد شد. ترکیه همین اکنون بر نیروهای اسد آتشباری میکند و در عمق خاک سوریه، دورتر در جنوب از حلب قرار دارد. ایران و اردوی حکومتی دسته های محاصره شده از هوا تامین میکنند و در شرق سوریه اردوی امریکا قرار دارد، در حالیکه روسیه، طوریکه اشاره شد، بمبارد میکند. در جنوب اسرائیل بمبارد میکند. اوضاع بسیار ناروشن و نسبتاً حساس است، اگر بر آن همه چیزهای که در انتیرنیت نوشته شده، باور نمود.

barack.o (اطریش): میگویند، پیلوت خود را منفجر ساخته، تا در اسارت قرار نگیرد. به گمان اغلب اتخاذ چنین فیصله دشوار بود، ولی این دقیقاً، نسبت به اسارت نزد جهادیون که بعداً کله های جداشده از تن را در ویدیو فلمبرداری میکنند، بهتر است.

یک اطریشی میگوید، طوریکه دیده میشود، او (پیلوت) به فدا شدن به خاطر روسیه ترجیح داده است. به پیلوت از صمیم قلب احترام میگذارم! و مراتب عمیق همدردی خود را به همسر و خویشاوندان او ابراز میدارم.

Ale Aramu (ایتالیا):«پیلوت طیاره روسی که افراد مسلح سوریایی در روز شنبه گذشته سقوط دادند، کشته نه شده. جگرن رومان فلیپوف خود را از طیاره توسط پاراشوت پرتاب نمود و خود را فدا کرد، تا به دست دشمن نه افتد. او قهرمان است».

Cesare Sacchetti (ایتالیا):« جگرن روسی رومان فلیپوف، پیلوت طیاره که تروریستان در سوریه سقوط داده، با فریاد «به خاطر بچه ها!» خود را توسط بمب دستی منفجر ساخت، تا در اسارت قرار نگیرد. اردوی روسیه چیزی دارد که ناتو هیگاه نخواهد داشت و آن عشق به میهن خود است».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала