هشدار طالبان به ارگان های امنیتی و قضایی

© AFP 2023 / Noorullah Shirzadaهشدار طالبان به ارگان های امنیتی و قضایی
هشدار طالبان به ارگان های امنیتی و قضایی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
طالبان به ارگان های امنیتی و قضایی کشور در قبال پخش خبرهای اعدام زندانیان شان که در بند حکومت افغانستان قرار دارند، هشدار داد.

به گزارش اسپوتنیک، به دنبال نشر خبرهای اعدام زندانیان طالبان از سوی حکومت افغانستان ، گروه طالبان با پخش خبرنامه ی ارگان های قضای و امنیتی کشور را هشدار دادند.
در خبرنامه ای طالبان که به خبرگزاری اسپوتنیک رسیده است چنین نگاشته شده است: در پی پخش و نشر خبرها مبنی بر به اجرا درآمدن حکم اعدام آنعده از طالبانی که در زندان های حکومت افقانستان بسر میبرند این گروه به ارگان های امنیتی و قضای حکومت افغانستان هشدار میدهند تا هرگونه برخورد نامناسبی که با زندانیان طالبان در زندان های کشور صورت بگیرد عواقب خطرناکی در پی خواهد داشت و تمامی مسولیت آن بدوش ارگان های امنیتی و قضای حکومت افغانستان خواهد بود. زیرا ما میدانیم هر آن اتفاقی که با زندانیان ما میافتد همه بخاطر خوش ساختن ارگان های نظامی و امنیتی صورت میگیرد نه بخاطر عدالت های قضایی.
روی همین موضوع طالبان برای حکودت افغانستان هشدار میدهد در مقابل اعدام طالبان زندانی هر عملکردی که صورت بگیرد ما میتوانیم انتقام آنها را به هر شکلی بگیریم زیرا زندانیان نیروهای امنیتی داخلی و خارجی نزد ما وجود دارد که ما در قبال اعدام افراد خود میتوانیم از طریق محاکم خود بدون درنظر داشت و مستثنا از حکم عفو رهبران ما این زندانیان حکومتی را عمل بالمثل نمایم.
همچنان در این خبرنامه طالبان از نهاد های حقوق بشری خواسته شده است تا از این تصمیم امریکا و حکومت افغانستان جلوگیری نمایند و زندانیانی که در واقعآت اخیر در کشور هیچگونه نقشی نداشته اند توسط حکومت افغانستان کشته نشوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала