قدیروف غرب را متهم به عدم حل بحران افغانستان کرد

© Sputnik / Alexander Astafyev /  مراجعه به بانک تصاویر قدیروف غرب را متهم به عدم حل بحران افغانستان کرد
قدیروف غرب را متهم به عدم حل بحران افغانستان کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور جمهوری چچن درباره حمله شبه نظامیان به هوتل انترکانتیننتال در کابل گفت، غرب در مورد «بحران خونین» در افغانستان بی مسئولیت عمل می کند و اوضاع این کشور روز به روز بدتر می شود.

قدیروف: آمریکا برای ایران اسب تروجان آماده می کند! - اسپوتنیک افغانستان
قدیروف: آمریکا برای ایران اسب تروجان آماده می کند!
به گزارش اسپوتنیک، رمضان قدیروف رئیس جمهور جمهوری چچن درباره حمله شبه نظامیان به هوتل انترکانتیننتال در کابل در صفحه وکانتکت (VKontakte) خود نوشت:- "بحران خونین افغانستان هر روز عمیق تر می شود و هر روز میلیون ها نفر از مردم افغانستان بی خانمان می شود و صدها جوان از مکتب و دانشگاه می مانند. غرب این مسئله را نادیده می گیرد و تنها متوجه حل مسائل ازدواج همجنسگرا ها است".

او همچنین تاکید کرده است، که سازمان های حقوق بشر ایالات متحده امریکا و اروپا از افغانستان شرم می خورند. درگیری نظامی به مدت چند دهه در افغانستان و سایر کشورهای همسایه آ« جریان دارد و این جنگ ها را غربی ها به شکل مصنوعی راه اندازی می کنند، تا کشورهای اسلامی و مردم این کشورها را به زانو در بیاورند و به رویاهای خود به شکل غیر مستقیم برسند.

او افزود:- "تراژدی مردم افغانستان را پایانی نیست. افغانستان مدت هاست که دیگر به عنوان یک کشور وجود ندارد. ایالات متحده و متحدان آن از سراسر جهان جمع شده اند، اما کاری برای افغانستان انجام نمی دهند. این کشورها سال هاست که برای حفظ درگیری های خونین کمک می کنند و برای حل بحران این کشور یک قدم هم پیش نرفته است".

او همچنین درباره حمله امریکا به افغانستان نوشته است:- "واشنگتن افغانستان را اشغال کرده و مسئولیت پایان جنگ و استقرار صلح را بدوش گرفته است، اما تاکنون هیچ پیشرفتی دیده نمی شود و اقتصاد افغانستان تا هنوز احیا نشده است.

در اخیر نوشته ای خود قدیروف با خانواده های کشته شدگان حمله تروریستی دیروز هوتل انترکانتیننتال همدردی خود را ابراز داشته و آرزوی آرامش و وحدت افغانستان را خواستار گردیده است.

یادآوری می کنیم، که در حمله که از ساعت 9 دیشب به وقت کابل بر هوتل انترکانتیننتال توسط تروریست ها آغاز گردید بیش از 18 نفر کشته شدند. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала