پسکوف: روسیه آماده رد تمام اتهام های رسانه های غربی درباره انتخابات است

© Sputnik / Vladimir Astapkovichپسکوف: روسیه آماده رد تمام اتهام های رسانه های غربی درباره انتخابات است
پسکوف: روسیه آماده رد تمام اتهام های رسانه های غربی درباره انتخابات است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دبیر مطبوعاتی رئيس جمهور روسیه گفت، که روسیه آماده پاسخگویی به تمام اتهامات در مورد مشروعیت انتخابات ریاست جمهوری آینده، که در رسانه های غربی منتشر شده، است.

پسکوف: رابطه فعلی روسیه و امریکا در حال سقوط است - اسپوتنیک افغانستان
پسکوف: رابطه فعلی روسیه و امریکا در حال سقوط است
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه در مصاحبه ای در برنامه «چهره های تاثیرگذار با نیلی عسکرزاده» شبکه تلویزیونی «روسیه 1» در پاسخ به این پرسش که نظر به گزارش های رسانه های غربی دولت روسیه می خواهد در انتخابات آینده ریاست جمهوری تقلب کند، گفت:- "ما آماده هستیم، زیرا این قابل پیش بینی است. شما می دانید که رئیس جمهور ما شخصا در واقع مدت ها پیش از این انتخابات در این باره صحبت کرده بود و آنها حمله گسترده ای را آغاز خواهند کرد و ما برای حمله آنها آماده هستیم و مبارزه خواهیم کرد و از این مبارزه عقب نشینی نمی کنیم".

او تاکید کرد، که بسیاری از چنین اتهام ها تنها بهانه ای بیش نیست.

پسکوف افزود:- "من فکر می کنم که مردم بیشتر و بیشتر در جهان و البته کسانی که کشور ما را درک می کنند، باور به چنین جملات آنها ندارند و آنها می خواهند روسیه را محروم از یک رهبر قوی کنند. بسیاری ها از روسیه قوی خوشش شان می آید و روسیه نه تنها به پاهای خود ایستاده بلکه روز به روز قدرت خود را گسترش می دهد".

یادآوری می کنیم، که کمپین انتخاباتی نامزادان ریاست جمهوری روسیه به طور رسمی از تاریخ 18 دسمبر سال 2017 آغاز شده و  انتخابات ریاست جمهوری روسیه به تاریخ 18 مارچ برگزار خواهد شد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала