واکنش وزارت داخله افغانستان به سخنان جنرال رازق

© Wikipedia / Umiami91واکنش وزارت داخله افغانستان به سخنان جنرال رازق
واکنش وزارت داخله افغانستان به سخنان جنرال رازق - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت داخله افغانستان در واکنش به سخنان فرمانده پولیس ولایت کندهار مبنی بر برکناری وی از برخورد قانونی با او سخن زد.

حمایت جنرال رازق از عطا - اسپوتنیک افغانستان
حمایت جنرال رازق از عطا
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، نصرت رحیمی معاون سخنگوی وزارت داخله افغانستان گفت: به دلیل اظهارات اخیر جنرال عبدالرازق اچکزی، با در نظر داشت قانون برخورد صورت خواهد گرفت.

معاون سخنگوی وزارت داخله افغانستان همچنین از برخورد قانونی با تعدادی از فرماندهان پولیس ولایت بلخ که از عطامحمدنور اعلام پشتیبانی کرده بودند نیز خبر داد.

پیش از این جنرال عبدالرازق اچکزی گفته بود، که حکومت وحدت ملی نمی‌تواند وی را از فرماندهی پولیس ولایت کندهار برکنار کند.

این سخنان را جنرال رازق در حالی گفته بود، که پیش از این رئیس جمهور افغانستان از نیروهای امنیتی افغانستان خواسته بود تا از مداخله در مسائل و جریان‌های سیاسی خودداری کنند، اما جنرال عبدالرازق اچکزی فرمانده پولیس کندهار از عطامحمد نور اعلام پشتیبانی کرد.

جنرال عبدالرازق اچکزی همچنین تاکید کرده بود، که حکومت وحدت ملی صلاحیت برکناری وی از ولایت کندهار را ندارد، زیرا به گفته وی دولت افغانستان توافقی است.

این فرمانده عالی‌رتبه پولیس تصریح کرده بود، که به خواست مردم کندهار فرمانده این ولایت تعیین شده است و در برابر برکناری احتمالی خود از کندهار توسط حکومت وحدت ملی مقاومت خواهد کرد.

یادآوری می کنیم، که در پی کشمکش بین عطامحمد نور و ارگ ریاست جمهوری افغانستان فرمانده پولیس ولایت کندهار و شماری از فرماندهان پولیس در ولایت بلخ نیز از عطامحمد نور اعلام پشتیبانی کرده بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала