خبرنگار ریا نووستی در اسراییل آسیب دید

© Sputnik / Issam Al-Rimawi /  مراجعه به بانک تصاویر خبرنگار ریا نووستی در اسراییل آسیب دید
خبرنگار ریا نووستی در اسراییل آسیب دید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در نتیجه استفاده پولیس اسراییل از گاز اشک آور در بیت الحم خبرنگار ریا نووستی آسیب دید.

اردوغان اسرائیل را حکومت تروریستی نامید - اسپوتنیک افغانستان
اردوغان اسرائیل را "حکومت تروریستی" نامید
به گزارش اسپوتنیک، خبرنگار آسیب دیده ریانووستی که در نتیجه درگیری پولیس اسراییل و معترضان فلسطینی در بیت الحم آسیب دیده گزارش می دهد، که پولیس اسراییل در این درگیری ها در برابر معترضان فلسطینی از گاز اشک آور استفاده می کند.

خبرنگار گفت: با آمدن سربازان اسراییلی که بر یک تانک زرهی روز یکشنبه سوار بودند، معترضان فلسطینی در بیت الحم در مرز با اسراییل پراکنده شدند. این نوجوانان فلسطینی زباله ها را به آتش زده و خیابان ها را با مانع های کوچک مسدود کرده اند و به شکل پراکنده آن طرف مرز را سنگ باران می کنند.

نزدیکای ساعت 14:50 به وقت محلی یک تانک زرهی ارتش اسراییل یکی از خیابان های را ترک کرد و جوانان فلسطینی به سنگ اندازی آغاز کردند و ارتش اسراییل با پرتاب نارنجک های صوتی معترضان را به عقب نشینی مجبور کردند.

خبرنگار خبرگزاری ریانووستی می گوید: در همین حال یکی از نفربرهای زرهی ارتش اسراییل با استفاده از گاز اشک آور به سوی معترضان حمله کردند که در این میان خبرنگار ریانووستی نتوانست از این منطقه خود را دور کند و در دام یکی از نارنجک ها افتاد و آسیب دید.

در حال حاضر فلسطینی ها زباله ها را آتش و به سوی ارتش اسراییل سنگ پرتاب می کنند و تانک های ارتش اسراییل در مرز مستقر است. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала