‎ابراز علاقه جالب یک شهروند افغانستان نسبت به پوتین+عکس

© Russian Presidential Press Office /  مراجعه به بانک تصاویر Russian President Vladimir Putin on a motor boat at the cascade of mountain lakes in the Republic of Tyva, during his vacation on August 1-3
Russian President Vladimir Putin on a motor boat at the cascade of mountain lakes in the Republic of Tyva, during his vacation on August 1-3 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نصرالحق صوفی زاده یک تن از باشندگان شهر کابل نسبت به علاقه که به ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه و کشور روسیه دارد صحن حویلی اش را با رنگهای بیرق روسیه و افغانستان رنگامیزی کرده است.

او در پیام به آژانس خبری اسپوتنیک نوشته است: این رنگامیزی را نسبت به علاقه که به ولادیمیر پوتین و روسیه دارم کردم، چونکه ولادمیر پوتین را نسبت به هرکس دیگری دوست دارم و امید وار هستم  که روزی به کشور دوستداشتنی روسیه بروم و با وی ملاقات کنم. او مرد قوی و شجاع است. من بخاطر وطن پرستی اش خیلی دوستش دارم.»
او می گوید که دید مردم افغانستان نسبت به دوران سابق بسیار تغیر کرده است: «مردم کشور دوست روسیه را یک شریک و دوست خوب در تمام روابط میدانند و از بس که بد بختی را از دست امریکایی ها کشیدند حالی میگویند روسها مردم خوب و شریفی بودند»

© Photo / نصرالحق صوفی زاده نصرالحق صوفی زاده
نصرالحق صوفی زاده  - اسپوتنیک افغانستان
نصرالحق صوفی زاده

در ادامه این مرد افغان نوشته است: «مردم از کشور دوست روسیه آرزو دارند که در نابود ساختن داعش اقدام کند و همچنین در قسمت صلح باطالبان همکاری نمایند. افغان ها قدرت خروج امریکایی ها را ندارند و از این رو روسیه باید آن ها را از افغانستان خارج کنند.»

قابل یاداوریست که سال قبل، مومن مختار خبرنگار و مترجم مصری از قاهره، پسر خود را به افتخار رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین ،نام گذاری کرد. اما او نام خانوادگی رئیس جمهور را به عنوان نام فرزندش برگزید.
او آرزو دارد که رئیس جمهور روسیه را از نزدیک ملاقات کند و پسرش هم در دانشگاه دوستی ملل روسیه زبان روسی بخواند.
خبرنگار مصری، در فیس بوک خود این خبر شاد را به اشتراک گذاشت: «خدا را شکر. خدا به من پسر داد و من نامش را پوتین مختار می گذارم.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала