یک گروه از تندروان شیعه مذهب در کابل اعلام موجودیت کرد

© Photo / J.a.kیک گروهی از تندروان اسلامی شیعه مذهب با پخش شبنامه ای امشب در کابل اعلام موجودیت کرد
یک گروهی از تندروان اسلامی شیعه مذهب با پخش شبنامه ای امشب در کابل اعلام موجودیت کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک گروهی از تندروان اسلامی شیعه مذهب با پخش شبنامه ای امشب در کابل اعلام موجودیت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، یک گروه به نام «تندروان امام زمان» که خودشان را مربوط به مذهب شیعه عنوان نمودند، دیشب با پخش شبنامه در غرب کابل اعلام موجودیت و دختران و پسران را تهدید نموده اند، تا لباس های خود را مطابق به شرعیت اسلامی تغییر دهند و در غیر آن صورت کشته خواهند شد.

در شبنامه این گروه آمده است، که آنها با سیاست و یا هیچ گروهی پیوند ندارند و تنها به خاطر پیاده ساختن احکام دین مقدس اسلام ایجاد گردیده است.

در یک بخش دیگری از این شبنامه آمده است، که آن عده از قهوه خانه های که موجب فحشا میگردد، باید بسته شوند.

همچنان در بند دیگری این شبنامه گفته شده است، که آنعده از جوانانی که سبب آزار و ازیت مردم در جاده ها میگردند نیز باید خودشان را اصلاح کنند.

در پایان این شبنامه چنین نوشته شده است: به افرادی که در شبنامه ذکر گردیده 13 روز پس از نشر این شبنامه وقت داده می شود تا فرامین و خواست های این گروه تندروان آقا امام زمان را بپذیرند، در غیر آن کشته خواهند شد.

یادآوری می کنیم، که پس از گروه تروریستی و تندرو داعش این دومین گروه در افغانستان خواهد بود، که در زمان سه سال حکومت وحدت ملی در افغانستان ایجاد می شوند.

اما دیده شود این نخستین و آخرین شبنامه و یا اخطاریه این گروه تندروان آقا امام زمان خواهد بود و یا فعالیت های دیگری هم خواهد داش.

حالا باید انتطار گذشت 13 روز را کشید، تا ببینیم عملکرد این گروه چگونه خواهد بود. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала