زنی با نشان دادن "انگشت وسط" به ترامپ توهین کرد +عکس

© AFP 2023 / JIM WATSONUS President Donald Trump and First Lady Melania Trump board Air Force One departing from Andrews Air Force Base, Maryland on November 3, 2017, embarking on a 11-day tour of Asia
US President Donald Trump and First Lady Melania Trump board Air Force One departing from Andrews Air Force Base, Maryland on November 3, 2017, embarking on a 11-day tour of Asia - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زنی که عکس او درحال نشان دادن انگشت وسط به سوی کاروان دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود، به خاطر این عمل "زشت" از کارش اخراج شده است.

به گزارش اسپوتنیک، جولی بریسکمن ادعا می کند که پس از پست کردن آن در اینترنت از سوی شرکتی که او در آن کار می کرد اخراج شد.
او به روزنامه "هافینگتون پست" گفت که مدیران شرکت به او گفتند که این عمل او "قبیح" و"زشت"  است و به علت پست شدن عکس در صفحه فیسبوک و توییتر آن را ناقض معیارهای شرکت برای رفتار در شبکه های اجتماعی تشخیص داده اند.
با این حال خانم بریسکمن گفت که موقع گرفته شدن عکس در ساعات کاری نبوده و به نام شرکت محل کار خود هم اشاره نکرده. 

گزارش می شود که خانم بریسکمن که 50 ساله است و دو فرزند دارد برای شش ماه در بخش ارتباطات این شرکت کار کرده است.
خانم بریسکمن علیرغم از دست دادن شغلش گفت که از کار خود پشیمان نیست.
عکاس خبری که این عکس را گرفته است می گوید: مشاهده مردمی که هنگام عبور کاروان حامل رئیس جمهور به او اعتراض می کنند یا علامت های جنسی نشان می دهند عادی است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала